addict Skrevet 19. november 2011 #61 Del Skrevet 19. november 2011 Delfiakake er så _ekkelt_............................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 19. november 2011 #62 Del Skrevet 19. november 2011 Kakemenn! Jeg blir skikkelig kvalm av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 19. november 2011 #63 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Hvite kakemenn er superekkelt! Og kransekake spiser jeg ikke. Og engelsk julekake full av frukt Jeg er enig i at de fleste julekaker er tørre, smuldrete og smakløse. Men tradisjonen med julekaker er vel fra en tid der man ikke fråtset i godsaker, kaker og sjokolade hele året slik vi gjør i dag ... dermed var julekakene sikkert helt fantastiske. Endret 19. november 2011 av JollyJolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #64 Del Skrevet 19. november 2011 Perkaker er ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 20. november 2011 #65 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg egentlig spesielt glad i kaker sånn egentlig, men liker ikke ting med rosiner, frukt / bær, fyll som ikke er vaniljekrem, kransekake og pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. november 2011 #66 Del Skrevet 20. november 2011 Ikke krumkaker eller delfia. Krumkaker smuler så helfig så 3/4 av kaka havner på asjetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #67 Del Skrevet 20. november 2011 Alt unntatt goro, smultringer og julekake. Det er det eneste som er spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 20. november 2011 #68 Del Skrevet 20. november 2011 Betongharde, centimetertykke, hjemmelagde pepperkakemenn med et kilo konditorfarget glasur og non-stop på. Og noe de har hos samboers slektninger oppe i Gudbrandsdalen som heter "feitt-brød" og "rosettbakkels".(Grøss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 20. november 2011 #69 Del Skrevet 20. november 2011 Betongharde, centimetertykke, hjemmelagde pepperkakemenn med et kilo konditorfarget glasur og non-stop på. Og noe de har hos samboers slektninger oppe i Gudbrandsdalen som heter "feitt-brød" og "rosettbakkels".(Grøss) Smultringer er heller ikke noe jeg spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rastløs_89 Skrevet 20. november 2011 #70 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg fordrar ikke delfiakake og kokosmakroner. Kokosmakroner er jo såå nydelig. Delfiakake kunne imidlertid ha blitt forbudt ved lov for min del. Andre kaker jeg helst holder meg unna er krumkake, vannbakkels og sirupsnitter. Tror egentlig ikke jeg er særlig begeistret for julekaker generelt. Alle andre former for kaker derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 20. november 2011 #71 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Spiser sjelden julekaker hos andre, bare det jeg selv baker. Høres litt jålete ut, men det ER jo sånn at julekaker ofte er ganske tørre og kjedelige greier, og jeg liker stort sett bare de jeg har vokst opp med og "lært" å like Og for å skryte litt, mamma sine kokosmakroner er saftigere enn noen andre jeg har smakt, og pepperkakene luftigere og sprøere Sånn er det bare! Pepperkaker finnes det jo så mange ulike oppskrifter på, kan være et hav av forskjell. Synes alt for mange lager alt for harde pepperkaker med for mye mel! /pepperkakenerden Edit: Spiser jo selvsagt litt julekaker når jeg blir tilbudt det, det eneste jeg holder meg HELT unna er alt med nøtter/mandler (allergisk), dekorerte pepperkaker (melis og nonstop, æsj) og delfiakake. Endret 20. november 2011 av Luppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 21. november 2011 #72 Del Skrevet 21. november 2011 Fattigmann. Så mye for så lite Pepperkaker baker vi bare for å henge i vinduet. Smultringer er den eneste julekaka jeg lager for å spise selv, og tyske skiver med havsalt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #73 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg spiser ingen julekaker eller juledesserter bortsett fra krumkaker og smultringer. Jula er dødskjedelig når det kommer til slike ting. Jeg får aldri dessert, aldri kake og aldri mandelen i riskremen. Ikke liker jeg grøt heller, så det spiller i grunn ikke noen rolle i hva mandelen er puttet i. Kanskje ikke rart at jeg er den eneste i familien som alltid går ned i vekt i jula... :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 22. november 2011 #74 Del Skrevet 22. november 2011 Alt med rosiner. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #75 Del Skrevet 23. november 2011 Delfiakake. Og tørre småkaker uten noe mer. Er mest glad i ting med fyll, eller som er seige (som kokosmakroner), ikke ting som er knusktørre og smuldrer opp i munnen (som sandkaker etc). Pepperkaker er tørre og uspennende, men sleng på litt pynt i form av seigmenn eller nonstop'er, og jeg forsyner meg gladelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå