Rødtoppen86 Skrevet 3. november 2011 #21 Del Skrevet 3. november 2011 Oi, colakaker så interessant ut :D Kanskje det må testes til julebaksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 3. november 2011 #22 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg vet ikke hva Serinakaker er,det må testes! I jula vil jeg ha pepperkakedeig, colakaker, sjakkruter, hjemmelaga sjokoflarn, baileyskuler og kanelpinner. Jeg lager ikke alt selv, men i løpet av ei uke med div julebesøk har jeg i det minste fått smakt på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 3. november 2011 #23 Del Skrevet 3. november 2011 Åh, pepperkaker. Helst hjemmelagde, men disse figurbakte fra Sætre er absolutt ikke å forakte om jeg ikke gidder å bake På en god andreplass kommer krumkaker, og deretter kakemenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 3. november 2011 #24 Del Skrevet 3. november 2011 Ristopper, kransekake, sirupssnipper, kokosmakroner, kakemenn, peppernøtter, engelsk julekake og julebrød (piller ut sukatene, da). Og så er jeg oppvokst med delfiakake og krumkaker, men står over - kan ikke utstå dem. Pepperkaker er jeg ikke overvettes begeistret for, men må ha et par i løpet av julen bare for stemningens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. november 2011 #25 Del Skrevet 3. november 2011 Krumkaker! Ellers liker jeg godt mammas peppekaker (laget med familieoppskrift), julebrød uten sukater, strull, kokosmakroner og berlinerkranser. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. november 2011 #26 Del Skrevet 3. november 2011 Egentlig må jeg ha ristopper og krumkake. Men ristoppene må jeg pent lage selv nå om dagen, og krumkake kan jeg ikke lage for jeg har ikke krumkakejern. Vurderer sterkt å kjøpe, men har så lite skapplass på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. november 2011 #27 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er colakaker: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7418206 Dette skal jeg lage til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 3. november 2011 #28 Del Skrevet 3. november 2011 Kokosmakroner! Jeg er ikke så glad i de andre typiske julekjeksene/kakene. Men hjemmelaget konfekt er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 3. november 2011 #29 Del Skrevet 3. november 2011 Hjemmelagde pepperkaker hadde jeg nok savnet veldig for det er ikke bare godt,men morsomt å lage også Men jeg hadde nok savnet den hjemmelagde konfekten mest.Er vel det jeg spiser mest av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clyro Skrevet 3. november 2011 #30 Del Skrevet 3. november 2011 Hver eneste jul lages det pepperkakehus hjemme hos meg, en tradisjon som venninnene mine og jeg har hatt i nesten 15 år. ..og krumkaker servert med multekrem er obligatorisk på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eksotisk Skrevet 3. november 2011 #31 Del Skrevet 3. november 2011 Nystekte kanelstenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. november 2011 #32 Del Skrevet 3. november 2011 Pkt. 1 er at de må være hjemmelagede, her nytter det ikke med catch'n go fra Super'n Pepperkaker (- etter mamma'n min sin oppskrift) og de hjemmelagede smultringene (med smultring-baker og rennede deig. Også der med mamma'n min sin oppskrift). Uten disse to så blir det ikke jul for meg, enten vi er flere eller det er"bare" meg og kattene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanneli Skrevet 3. november 2011 #33 Del Skrevet 3. november 2011 Må ha: hjemmelagde pepperkaker, sandkaker, kokosmakroner, serinakaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 3. november 2011 #34 Del Skrevet 3. november 2011 Hva er Colakaker? Det er kjempegodt! Det må du prøve å lage:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 3. november 2011 #35 Del Skrevet 3. november 2011 Mintkuler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 3. november 2011 #36 Del Skrevet 3. november 2011 Pepperkaker, bestemors syltetøykaker, serinakaker (min favoritt), marvposteier og krumkaker. Dette er standard hos oss. Pleier å bake 4-5 sorter. Pepperkaker kjøper jeg ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. november 2011 #37 Del Skrevet 4. november 2011 Smultringer, kransekakestenger, Sarah Bernard og hjemmelagde karameller. Resten er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #38 Del Skrevet 4. november 2011 Mince pies (har britiske besteforeldre)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. november 2011 #39 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) mamma's hjemmelagde krumkaker må jeg ha! ellers kjøper vi inn smultringer og pepperkaker OG samsons julekake..Nammmm Endret 4. november 2011 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 4. november 2011 #40 Del Skrevet 4. november 2011 Hjemmelaget marsipan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå