Kamikatze Skrevet 2. november 2011 #1 Del Skrevet 2. november 2011 Har hørt folk snakke over seg om Kung Oscar Pepperkaker fra Gøteborgs. Uten kungen; ingen jul, og liknende utsagn. Men hvor er han? Jeg har vært høyt og lavt, fra Prix til Rema, vie ICA og så videre. Jeg som hadde gledet meg til å teste om han var så smakfull som folk vil ha det til. Og nå er det ikke en eneste pepperkakepakke å oppdrive. Har han abdisert, eller finnes det noen der ute som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #2 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har ikke sett ham på flere år. Sætres beste er de eneste som er nesten like gode, men nå finner jeg pokker ikke dem heller noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 8. november 2011 Kanskje vi kan etterlyse Sætres beste også her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 8. november 2011 #4 Del Skrevet 8. november 2011 Kanskje vi kan etterlyse Sætres beste også her? Disse finner man på Obs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 8. november 2011 Da må jeg se grundigere etter der neste gang. Fant dem ikke der i går, da jeg gikk og kikket etter Kungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg finner dem heller ikke på Obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. november 2011 #7 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Og kjøper du Sætres beste får du en fabelaktig fin eske på kjøpet! Et bedre kjøp skal du lete lenge etter! Spesielt på salg over nyttår! Endret 10. november 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 11. november 2011 Jaaaa! Halvprisjulekaker på januarsalg er the best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå