Gå til innhold

Dama liker ikke at jeg får stå

Gjest Volvo240

Anbefalte innlegg

Gjest Volvo240

Jeg er veldig forelsket i kjæresten min og får stå bare jeg ser henne. Problemet er at hun ikke liker det. Hun sier det er ekkelt. Som f.eks. i går, da hun kom på besøk til meg: Jeg stod oppe i joggebukser og skulle gi henne en velkomst klem. Da jeg klemte henne inntil meg så dyttet hun meg plutselig bort og sa "dust" mens hun pekte ned på bulen. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker henne så godt. Hvorfor blir hun så sinna? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! sorry for at jeg ler men det er litt morsomt :P Du er vel en kar fra bygda som kanskje ikke er vandt til fine damer og du tar deg kanskje ikke så høytidelig. Jeg snakker dette utfra navnet du kaller deg altså volvo 240. :fnise:

Det går seg nok til etterhvert skal du se ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hørtes umoden ut. Er hun 12? Du får prøve å forklare henne at dette er ikke noe DU kan noe for. Det som skjer der nede der skjer. Og herregud,det er jo et kjempekompliment!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miriale

Min kjæreste gjør også dette, selv etter 4 år sammen :rodmer:

Men han pleier ofte å prøve å le det litt bort samtidig som han ser bydende på meg, så da har jeg jo valget om jeg vil følge på eller bare si; joda, det var hyggelig å hilse på deg òg ;)

En forutsetning for at jeg skal føle at jeg har et valg og ikke kun blir sett på som objekt, er at han ikke presser seg så inntil meg når det først har oppstått, og det er kanskje noe du også bør tenke på?

Det er helt fabelaktig at du har en kjæreste som har en slik effekt på deg, men du bør kommunisere med litt mer enn bulen på buksa når ting funker sånn som de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Jeg skjønner ikke hvorfor hun blir sinna. Hun høres barnslig ut, og kan umulig forstå hvordan "sånt" fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D_flatmajor

Hun er sikkert lespisk når hun ikke liker erigerte mannlige kjønnsorganer...;) Garantert.

Tanken slo meg... Er dette en prinsippsak-tråd som reaksjon på den lignende (men også veldig forskjellige) tråden om han som syns det var ekkelt at dama var våt?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klokken er 23:10

Trolletråd eller ikke.. slike problemstillinger er fortsatt aktuelle. Husker for en stund siden jeg plagde meg igjennom en sånn Sydenferie-reality-program, det var varmt og typen var svett, han kom tilfeldigvis borti dama si og hun utbrøt foran kamera og titusenvis av seere IKKE SVETT PÅ MEG! hvor på han så ned i bakken og sa tamt jaaa :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken slo meg... Er dette en prinsippsak-tråd som reaksjon på den lignende (men også veldig forskjellige) tråden om han som syns det var ekkelt at dama var våt?

Bingo! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

du skal si at det er ikke noe du får gjort noe med. og at hun er så vakker at du ikke kan noe for det :gjeiper: jeg har også hatt en sånn. det gjorde bra på selvtilliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thelife

Jeg er veldig forelsket i kjæresten min og får stå bare jeg ser henne. Problemet er at hun ikke liker det. Hun sier det er ekkelt. Som f.eks. i går, da hun kom på besøk til meg: Jeg stod oppe i joggebukser og skulle gi henne en velkomst klem. Da jeg klemte henne inntil meg så dyttet hun meg plutselig bort og sa "dust" mens hun pekte ned på bulen. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker henne så godt. Hvorfor blir hun så sinna? Hva skal jeg gjøre?

Hadde søren meg likt det jeg :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er tull og tøys! Akkurat som det er det i den tråden hvor gutten ikke liker at jenta er våt, sææææææærlig! Får dra lengre uti tyttebærskogen med begge trådene for meg. Troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars deg som har ramlet bortti ei sån dame. Hun høres ikke helt god ut ...Unormal oppførsel mener jeg. En dame som virkelig LIKER deg, syns det er bare deilig at du får stå når du holder rundt henne etc.

Selv er jeg dame og jeg blir ofte umiddelbart våt og kåt når kjæreste /samboer kommer å holder rundt meg. Særlig når det er en stund siden jeg har sett han. Da bærer han meg ofte rett til køys : ) hi hi Er jo SÅN et bra hetrofilt forhold skal fungere.

Dama de liker tydeligvis IKKE PIKK. IKKE SEX MED MENN. Mulig hun er litt lesbe ja...uten at hun er helt klar over det selv . Mange lesber og homser klarer jo ikke å komme ut av skapet og erkjenne at de selv er homofile/lesbiske før i godt voksen alder. Forde de fornekter disse sidene av seg selv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med denne tråden gjør at jeg må poste i tråden "Du vet du har for lite sex når..." :filer:

Edit: Jeg er syk.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...