Gå til innhold

Julegave til grand tante


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal for første gang kjøpe julegave til en grand tante jeg ikke kjenner så veldig godt. Hun skal feire sin første jul hos oss etter at hun ble enke. Hun bort dessuten på en annen kant av landet en vi. Hun er over 80år og er av typen som har alt.

Hva kjøper man til noen som har alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal for første gang kjøpe julegave til en grand tante jeg ikke kjenner så veldig godt. Hun skal feire sin første jul hos oss etter at hun ble enke. Hun bort dessuten på en annen kant av landet en vi. Hun er over 80år og er av typen som har alt.

Hva kjøper man til noen som har alt?

Hvis dere går sammen kan dere lage en flott gavekurv med god, litt dyr mat og drikke, snacks som gamle liker, dusjgreier, kryssord, en bok osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjal, kvalitetsstrømper? Det er ihvertfall ting min bestemor alltid er glad for å få. Ellers er jo spiselige gaver hyggelig, men da er det viktig å passe på hva siden eldre gjerne har gebiss og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere går sammen kan dere lage en flott gavekurv med god, litt dyr mat og drikke, snacks som gamle liker, dusjgreier, kryssord, en bok osv. :)

Egentlig en veldig god ide. Men hun skal bo hos oss og reiser hjem rett etter jul og vi holder henne med mat mens hun er hos oss. Kjenner henne egentlig veldig dårlig og har veldig lyst å safe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjal, kvalitetsstrømper? Det er ihvertfall ting min bestemor alltid er glad for å få. Ellers er jo spiselige gaver hyggelig, men da er det viktig å passe på hva siden eldre gjerne har gebiss og slikt.

Sjal er en veldig god ide, men dette vet jeg at noen andre i familien skal gi. Strømper er jo noen mange eldre bruker, så det skal jeg tenke på som et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe du kan bake/lage som du kan legge i et fint glass eller i eske.

Noen fine/spesielle stearinlys

Mat er utelukket da hun skal bo hos oss og reise tilbake rett etter jul. Tenker noe som er lett å reise med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage likør eller noe?

Ikke kan jeg lage likør og det blir vel litt upraktisk å reise med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen varme ullsokker (dyre og ekslusive) :gave:

Det var også en god ide :) De kan gjerne være ekslusive, men de blir nok neppe dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikk forkanttøfler, om du kan strikke da. :) veldig enkelt og veldig praktisk! :)

Endret av isodora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god håndkrem eller en god bodylotion. Ullepledd.

Stemmer på varme ullsokker. Dette ble veldig godt mottatt av min mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...