AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #1 Del Skrevet 2. november 2011 Skal for første gang kjøpe julegave til en grand tante jeg ikke kjenner så veldig godt. Hun skal feire sin første jul hos oss etter at hun ble enke. Hun bort dessuten på en annen kant av landet en vi. Hun er over 80år og er av typen som har alt. Hva kjøper man til noen som har alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #2 Del Skrevet 2. november 2011 Skal for første gang kjøpe julegave til en grand tante jeg ikke kjenner så veldig godt. Hun skal feire sin første jul hos oss etter at hun ble enke. Hun bort dessuten på en annen kant av landet en vi. Hun er over 80år og er av typen som har alt. Hva kjøper man til noen som har alt? Hvis dere går sammen kan dere lage en flott gavekurv med god, litt dyr mat og drikke, snacks som gamle liker, dusjgreier, kryssord, en bok osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #3 Del Skrevet 2. november 2011 Sjal, kvalitetsstrømper? Det er ihvertfall ting min bestemor alltid er glad for å få. Ellers er jo spiselige gaver hyggelig, men da er det viktig å passe på hva siden eldre gjerne har gebiss og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #4 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis dere går sammen kan dere lage en flott gavekurv med god, litt dyr mat og drikke, snacks som gamle liker, dusjgreier, kryssord, en bok osv. Egentlig en veldig god ide. Men hun skal bo hos oss og reiser hjem rett etter jul og vi holder henne med mat mens hun er hos oss. Kjenner henne egentlig veldig dårlig og har veldig lyst å safe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2011 #5 Del Skrevet 2. november 2011 Noe du kan bake/lage som du kan legge i et fint glass eller i eske. Noen fine/spesielle stearinlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 2. november 2011 #6 Del Skrevet 2. november 2011 Hva med å lage likør eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2011 #7 Del Skrevet 2. november 2011 noen varme ullsokker (dyre og ekslusive) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #8 Del Skrevet 2. november 2011 Sjal, kvalitetsstrømper? Det er ihvertfall ting min bestemor alltid er glad for å få. Ellers er jo spiselige gaver hyggelig, men da er det viktig å passe på hva siden eldre gjerne har gebiss og slikt. Sjal er en veldig god ide, men dette vet jeg at noen andre i familien skal gi. Strømper er jo noen mange eldre bruker, så det skal jeg tenke på som et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #9 Del Skrevet 2. november 2011 Noe du kan bake/lage som du kan legge i et fint glass eller i eske. Noen fine/spesielle stearinlys Mat er utelukket da hun skal bo hos oss og reise tilbake rett etter jul. Tenker noe som er lett å reise med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #10 Del Skrevet 2. november 2011 Hva med å lage likør eller noe? Ikke kan jeg lage likør og det blir vel litt upraktisk å reise med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #11 Del Skrevet 2. november 2011 noen varme ullsokker (dyre og ekslusive) Det var også en god ide De kan gjerne være ekslusive, men de blir nok neppe dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 5. november 2011 #12 Del Skrevet 5. november 2011 Dytter denne da jeg gjerne tar imot flere gode tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 12. november 2011 #13 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Strikk forkanttøfler, om du kan strikke da. veldig enkelt og veldig praktisk! Endret 12. november 2011 av isodora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #14 Del Skrevet 12. november 2011 En god håndkrem eller en god bodylotion. Ullepledd. Stemmer på varme ullsokker. Dette ble veldig godt mottatt av min mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå