Gå til innhold

Trenger virkelig julegave tips til en venn.


Hipster

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn(inne) som jeg brukte å være kjempe god venn med før, helt til jeg flytta en god del unna, og vi har mistet kontakten litt, vi har sklidd litt fra hverandre, men vi ble enige om å kjøpe julegaver til hverandre, men jeg aner ikke hva.

Hun har nettopp flyttet inn med kjæresten sin, så kanskje noen gavekort til en butikk som f.eks tilbords, søstrene grene eller lignende hadde vært aktuelt, så de kan kjøpe inn ting. Jeg har jo aldri vært der, og aner ikke hva de trenger og allerede har. Kjedelig å bare gi et gavekort også liksom. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med noen fine stearinlys og servietter, og kanskje noe god sjokolade? Det er jo noe de fleste bruker hjemme, og som det ikke gjør noe om man har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg.. Jeg har kjøpt to fine kopper, te i løsvekt, tesil og et gavekort.

Gavekort blir jo de aller fleste glade for. Hva med å kjøpe gavekort og i tillegg ha f.eks favorittsjokoladen hennes, en bok, lys, te, kaffe eller kopper som i mitt tilfelle? Eller hansker, sjerf, ørepynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips: kopper er en sånn ting som gjerne ender opp i en bod eller blir gitt til Fretex. Du skal ha ganske flaks om du klarer å finne kopper mottakeren faktisk vil ha. De færreste har lyst å ha ti forskjellige typer kopper som ikke passer sammen stående og ta opp plass i skapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg fikk to fine kopper fra en venninne en gang. De er vel brukt av både meg og min bedre halvdel. Vi er ikke så nøye med om de passer til resten av koppene vi har eller ei. Har jo ikke full fest med stappfullt hus hver dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips :) ! Tror jeg kommer til å se litt på sånne ting til å ha i hjemmet, fine lys/servietter/duker et eller annet, og kanskje et gavekort til en butikk, og sjokolade (det blir jo alle glad for). Har ikke all verden av penger heller :P Hun er liksom litt mer "voksen" enn meg, selv om hun er 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...