JP86 Skrevet 2. november 2011 #1 Del Skrevet 2. november 2011 skriver på et veldig feil tidspungt siden det "akkuratt" har gått ei kule varm i heimen. men hva gjør jeg? vi har nå vert sammen i 4 år og forlovet i et av de. det er bare jeg som har hatt ring men i år kjøpte jeg ringer til oss, men han bruker den ikke.. og vi krangler bare om masse små ting, som hvem som bør gjøre hva og slike ting, feks at alt hjemme må gjøres av meg siden jeg er kvinne og tjener minst, siden han tjener mest og betaler forsikring,og fikser bil kan han gjøre det han vil, men jeg tar meg jo av all mat. vi har ikke sex lenger for han spør ikke lenger og jeg orker ikke pga mye stress og negativitet (vet at det ikke er noen god unskyldning) men har ikke lyst til å gi han noe som helst når han er sånn mot meg. helgen utløste en kjempe feil hos begge da vi passet min søster på 16 og to av barna til hans søster, 7 år og 1 år. da ble vi splittet og jeg passet minsten på 1 og han passet hu på 7. min søster måtte klare seg selv. jeg var så idiot at jeg frøys dem ut, men det er fordi at jeg ikke orker den sutinga om at hun har det så vondt og hatt så fæl barndom og det har han og jeg forstår aldri jeg, for jeg har jo ikke hatt det like vondt som dem. ah nå vet jeg snart ikke hva jeg skal skrive eller gjøre. på en måte følerjeg at det beste er og dra men vil ikke dra for elsker jo han, forstår bare ikke hvor feilen ligger, jeg føler jeg gjør alt for han, oh han sier at jeg får alt jeg peker på så har ikke noe å si i den saken... somsakt mye negativt her nå men gikk i seng etteren krangel i går uten og bli venner først og det er dumt det vet jeg men, klarer bare ikke å bli enig når jeg får slikt mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpelure Skrevet 2. november 2011 #2 Del Skrevet 2. november 2011 Høres ikke ut som et forhold jeg ville vært i og iallefall ikke forpliktet meg til uansett om jeg elsket ham herfra til månen, selv om vi ikke hadde kranglet! Hvorfor elsker du ham? For det han kunne ha vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 2. november 2011 #3 Del Skrevet 2. november 2011 Terapi?? Om du vil gjennomføre å gifte deg med han her, så kan du/dere jo ikke ha det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JP86 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 2. november 2011 Høres ikke ut som et forhold jeg ville vært i og iallefall ikke forpliktet meg til uansett om jeg elsket ham herfra til månen, selv om vi ikke hadde kranglet! Hvorfor elsker du ham? For det han kunne ha vært? jeg elsker han for den han er når han ikke er sånn som han var i går.... det er bare det at det har blitt mere av det i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JP86 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2011 Terapi?? Om du vil gjennomføre å gifte deg med han her, så kan du/dere jo ikke ha det sånn? jeg vil jo fortsatt gifte meg og ha barn, vet at terapi er en mulighet men har prøvd og få psykolog til meg i over et år nå pga ting som har skjedd med meg tidligere ol, men ingen har kapasitet til nye pasienter, så vet ikke der men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå