Gjest Gjest Skrevet 1. november 2011 #1 Del Skrevet 1. november 2011 jeg leste på en engelsk side om at menn var rede får prøve seg på en tier mens oftest var 7,8 og 9 mer selvsikre en 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UKEI Skrevet 1. november 2011 #2 Del Skrevet 1. november 2011 Den får du dra lenger på landet med.. link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 1. november 2011 #3 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg er så drittlei av all PUA-litteraturen som flyter rundt over alt at jeg snart spyr. Slutt å rangere utseendet til folk med en jævla poengskala! En sjuer i mine øyne kan være en tier for noen andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PU Skrevet 1. november 2011 #4 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor kan ikke gutter gjøre det når jenter gjør det stadig vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 1. november 2011 #5 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor kan ikke gutter gjøre det når jenter gjør det stadig vekk? Buhu, det var ikke jeg som begynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2011 #6 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg er så drittlei av all PUA-litteraturen som flyter rundt over alt at jeg snart spyr. Slutt å rangere utseendet til folk med en jævla poengskala! En sjuer i mine øyne kan være en tier for noen andre. [/quote nå sa jeg ikke en personlig liste om en skala er enig om at en 10 er kan verre en 5 for noen andre. ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 1. november 2011 #7 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor kan ikke gutter gjøre det når jenter gjør det stadig vekk? Sa jeg "Gutter; slutt å rangere utseendet til folk med en jævla poengskala!"? Nei. Og det er like latterlig når jenter gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2011 #8 Del Skrevet 1. november 2011 Sa jeg "Gutter; slutt å rangere utseendet til folk med en jævla poengskala!"? Nei. Og det er like latterlig når jenter gjør det. poengskala som i personlig menig er ikke latterlig men en anen måte å si normal,vakker,nydelig. poengskala som i sosial menig er latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå