Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #1 Del Skrevet 17. mai 2002 bestilte en reise over nett NÅ og angra i samme sekund.... lurer på hvordan det er, gjelder kjøpsloven slik at man har en ukes angrefrist eller noe sånt? eller er det sånn at man må betale hvis man avbestiller? Reisen jeg bestilte er om en måned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemama Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 ja,det gjør det tror jeg.bestilte tur idag,og da sa hun at hvis jeg tok kontakt innen ei uke så kunne jeg angre gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Kommer an på om man har avbestillingsforsikring skal man ha tilbeke hele beløpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 1. juni 2002 #4 Del Skrevet 1. juni 2002 Tror ikke du er bundet av avtalen før regningen er betalt.. betalte du rett på nett?!? Da vi bestilte bryllupsreisen vår (ikke på nett da) fikk vi beskjed om at vi ikke var bundet før vi hadde betalt depositumet. Vi fikk giro på dep. i posten etter noen dager. Dersom denne ikke ble betalt innen fristen ble det automatisk sett som en avbestilling.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå