AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg har så å si hatt bakteriell vaginose i et halvår nå. Litt på og av. Vært til legen en gang for det, men antibiotikakuren hjalp ikke. Prøvd diverse kremer og stikkpiller, men de gjør det bra i kun få dager før det blir like ille igjen. Og lukten er på og av. Det lukter ikke lengre død og bedrag. Er det da bakteriell vaginose? Utfloden er tynnflytende, hvit, gul, kan dryppe ut av sjeden nedover lårene noen ganger hvis jeg ikkehar på klær. Noen ganger er den litt tykkere og ikke rennende. Ikke nok med det. Har trolig fått sopp for første gang nå og. Kan være noe annet og. Det svir i sjeden,det klør noe innmari, og klumpete utflod. Regner med det er sopp etter symptomene. Dette har vart i 5 dager. Men i dag var det plutselig litt blod i utfloden og. Dette skremmer meg litt. Hva er dette tegn på? Er ikke i sammenheng med mensen, da den ikke kommer før om to uker. Går ikke på npen hormonell prevensjon, og aldri gjort det. Hva er alt dette? Blir så lei! Skal til lege om noen dager, men i mellomtiden vil jeg gjerne høre hva alt dette kan være. Er helt sikkert noen der ute som har hatt det likt eller noen like symptomer eller noe av det samme. Jeg blir både irritert og bekymret på samme tid for underlivet mitt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Du sier du har vært hos lege, mener du da fastlegen eller gynekolog? Jeg vil helt klart anbefalle å gå til en gynekolog når du ikke blir kvitt problemet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg har vært hos fastlegen. Fikk resept når jeg sa symptomene.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Da må du be om en henvisning til en gynekolog. Det er jo ikke sikkert du har bakteriell vaginose når det ikke engang er tatt en test.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Glemte også å si at lett blødning kan komme i forbindelse med soppinfeksjon siden slimhinnene blir såre.
Gjest L Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Hvis det er sopp. Hør med lege/gynekolog om du kan få tabletter som du svelger. De er veldig effektive! Er ikke alltid vanlig canesten kur er nok.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Det høres ut som bakteriell vaginose og sopp ja. Dra til lege du;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå