Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal hilse fra Kim Erik Lokker og si god jul! Av en eller annen grunn nynner han for tiden "Deilig er Jorunn"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Denne blir forhåpentligvis snart flyttet til Personlige meldinger, for dere som ikke helt forsto innholdet. Unnskyld i hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Synes han er litt tidlig ute jeg.. Men tanken er jo god.. G. Ladeju ler også godt av tidlige hilsner .. sa han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 for dere som ikke helt forsto innholdet. For eksempel meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 .. Men navnet hans er jo feil i overskriften... Har Leif vært her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 :o Ikke god, ikke god ikke god!!!!!!!!!!!!! Jeg sier det igjen, ikke god ikke god ikke god!!!!!!!!!!!! Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Tusen takk for at du atter en gang gjorde det mulig for meg å konstatere hvor ufattelig treg jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. desember 2003 #8 Del Skrevet 9. desember 2003 Er du ikke litt tidlig ute med Keher? Hvordan kan du være så sikker på at ikke Lokker dukker opp før jul.......både han og deilige Jorunn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. desember 2003 #9 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva? :o Erik keher? Har letet forjeves jeg da... Takk for at du sa fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #10 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva? :o Erik keher? Erik Kehjemme, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #11 Del Skrevet 9. desember 2003 .. Men navnet hans er jo feil i overskriften... Har Leif vært her??? Overskriften er faktisk helt korrekt. Og: Ja, Leif O'Brian stakk innom her en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. desember 2003 #12 Del Skrevet 9. desember 2003 Overskriften er faktisk helt korrekt. Og: Ja, Leif O'Brian stakk innom her en dag... -- "legger meg flat"...smily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå