Redhead Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva i all verden skal jeg gi til min venninne og hennes mann til jul?? De har jo alt! Har pleid å gi noe flytende, men nå er hun gravid så det er ikke så aktuelt. Tips, anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 kokebok gavekort av et eller annet slag matkurv brettspill orkidé balsamico og oljer i fine flasker pizzaakjærer fra eva solo vannkaraffel kunstbok kalender fin ramme puter og duk god kniv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Simsala BIM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Takk for maaaange gode tips! Kjekt å få hjelp når hodet er fullt av julekort, pepperkakedeig og snart bare 14 dager igjen til jul ! Tror jeg satser på en litt fin kalender kanskje.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå