AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skal dere på noen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 31. oktober 2011 #2 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har veldig lyst, men ikke kjøpt noen bilettet enda. Kunne tenke meg Torstein Sødal sin, men den er visst bare på Sørlandet...så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gå for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 31. oktober 2011 #3 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vi skal på en julekonsert med en gjeng fra Melodi Grand Prix junior i år,de er min datters favoritter.Jeg gleder meg til den.Ellers blir det vel ikke noen konserter,tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. oktober 2011 #4 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har vel billetter til 4-5 konserter tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Del Skrevet 31. oktober 2011 Står glatt over. Jeg synes de typiske julekonsertene er overpriset. Muligens jeg finner noe lokalt til en mye lavere pris og som gir full stemning. Kirkens Bymisjon har gratiskonsert her i byen. Sikkert beregnet at man gir litt til KB, men da er det etter egen lommebok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #6 Del Skrevet 1. november 2011 Noen som har tips til noen fine konserter med god julestemning, ikke for oppjaget? Gjerne ikke alt for kjente artister. Har vært på Solveig Slettahjell i kulturkirken Jakob før, det likte jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 1. november 2011 #7 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har veldig lyst til å dra på Helene Bøksle sine julekonsert i domkirken her i Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 1. november 2011 #8 Del Skrevet 1. november 2011 Oppfordrer alle til å gå på konsert med et skikkelig kvalitetskor. Det fins mange fantastiske prisberømte kor med høyt nivå som ikke er kjent utenfor miljøet. Men mange har ikke fått ut konsertdatoene sine ennå, så det er vanskelig å planlegge. Men jeg skal garantert få med meg noen! Det er skikkelig ukommersiell julestemning! Har ellers planlagt Solveig Slettahjell Pust Helene Bøksle The Source of Christmas Det blir en travel desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. november 2011 #9 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skal på Rein Alexander i år, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #10 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skal på oslo gospel choir, og gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 4. november 2011 #11 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg skal i Nidarosdomen og høre Nidarosdomens guttekor synge julen inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 6. november 2011 #12 Del Skrevet 6. november 2011 Blir vel et par lokale konserter hjemme tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå