Gå til innhold

Julekonsert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har veldig lyst, men ikke kjøpt noen bilettet enda. Kunne tenke meg Torstein Sødal sin, men den er visst bare på Sørlandet...så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gå for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på en julekonsert med en gjeng fra Melodi Grand Prix junior i år,de er min datters favoritter.Jeg gleder meg til den.Ellers blir det vel ikke noen konserter,tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står glatt over. Jeg synes de typiske julekonsertene er overpriset. Muligens jeg finner noe lokalt til en mye lavere pris og som gir full stemning. Kirkens Bymisjon har gratiskonsert her i byen. Sikkert beregnet at man gir litt til KB, men da er det etter egen lommebok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til noen fine konserter med god julestemning, ikke for oppjaget? Gjerne ikke alt for kjente artister. Har vært på Solveig Slettahjell i kulturkirken Jakob før, det likte jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfordrer alle til å gå på konsert med et skikkelig kvalitetskor. Det fins mange fantastiske prisberømte kor med høyt nivå som ikke er kjent utenfor miljøet. Men mange har ikke fått ut konsertdatoene sine ennå, så det er vanskelig å planlegge. Men jeg skal garantert få med meg noen!

Det er skikkelig ukommersiell julestemning!

Har ellers planlagt

Solveig Slettahjell

Pust

Helene Bøksle

The Source of Christmas

Det blir en travel desember

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...