Gå til innhold

Hvis du fikk bestemme..

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Da hadde jeg laget oreokake. Det liker de alle fleste. Er alltid den kaken som er tom først i de fleste selskap. Jeg ville selv hatt oreokake.

Ja det er nok ikke så dumt :) Jeg hadde forsåvidt tenkt å lage noe annet så jeg selv kunne unne meg et stykke... :sjenert: Er ikke så glad i oreokake faktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Mammas hjemmelagde rullekake med bringebær.

* Blåbærpai

* Daimkake

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg liker heller virkelig ikke Oreo-kake, og skjønner overhodet ikke hypen. :klo:

Gjest Consensio
Skrevet

Hva med ostekake? Det pleier alltid å være en slager i familiesammenkomster o.l her

Gjest Survival
Skrevet

Hva med ostekake? Det pleier alltid å være en slager i familiesammenkomster o.l her

Jepp, det er en veldig god idè :) Vet at alle som kommer liker ostekake.

Skrevet

Tror det måtte blitt en type bakt ostekake... Sånn med gele synes jeg ikker er så stas etter at jeg har fått smaken på den bakte typen ;)

Eller så har jeg siklet litt på denne sjokoladekaken...

Skrevet

Vaniljekremkake med blåbær i kremen og blåbærgelé på toppen, på ostekakebunn offc. :rodmer:

Gjest Mahareth
Skrevet

Svigermors suksessterte er fantastisk, så den vil jeg ha.

Stemors daimiskake vil jeg også ha.

Og mammas ostekake med kiwi.

Skrevet

Er ikke noe kakemenneske, men hvetebakst derimot! Kanelboller, hveteboller, skolebrød.... :vekt:

Gjest Survival
Skrevet

Veldig gode forslag her! :)

Noen som vet om ei litt annerledes oppskrift på ostekake? Tenker kanskje ei ostekake litt utenom den vanlige varianten med kjeksbunn, ostemasse og gèlelokk :gjeiper: Noe litt mer nytt..spennende..?

Gjest Survival
Skrevet

Svarer på mitt eget innlegg at jeg har bestemt meg for Hummingbird Bakerys oppskrift på ostekake på browniebunn med bringebærkrem. :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

"vanlig" bolle med vaniljekrem ^^ Er så godt. Klarer ikke å lage myke boller jeg :( Har bare klart det et pr ganger...

Og bestemors sjokoladekake. Vet ikke hva hun gjør med den, men er seriøst den beste sjokoladekaken som finnes. Jeg VET dere hadde vært enig om dere hadde smakt den :D

Skrevet

Eplekake

Hvorfor :rope: du? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...