Gjest Survival Skrevet 31. oktober 2011 #21 Skrevet 31. oktober 2011 Da hadde jeg laget oreokake. Det liker de alle fleste. Er alltid den kaken som er tom først i de fleste selskap. Jeg ville selv hatt oreokake. Ja det er nok ikke så dumt Jeg hadde forsåvidt tenkt å lage noe annet så jeg selv kunne unne meg et stykke... Er ikke så glad i oreokake faktisk.
Anglofil Skrevet 31. oktober 2011 #22 Skrevet 31. oktober 2011 * Mammas hjemmelagde rullekake med bringebær. * Blåbærpai * Daimkake Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #23 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker heller virkelig ikke Oreo-kake, og skjønner overhodet ikke hypen.
Gjest Consensio Skrevet 31. oktober 2011 #24 Skrevet 31. oktober 2011 Hva med ostekake? Det pleier alltid å være en slager i familiesammenkomster o.l her
Gjest Survival Skrevet 31. oktober 2011 #25 Skrevet 31. oktober 2011 Hva med ostekake? Det pleier alltid å være en slager i familiesammenkomster o.l her Jepp, det er en veldig god idè Vet at alle som kommer liker ostekake.
Frk. Belle Skrevet 1. november 2011 #26 Skrevet 1. november 2011 Tror det måtte blitt en type bakt ostekake... Sånn med gele synes jeg ikker er så stas etter at jeg har fått smaken på den bakte typen Eller så har jeg siklet litt på denne sjokoladekaken...
She_Leiva Skrevet 1. november 2011 #27 Skrevet 1. november 2011 Vaniljekremkake med blåbær i kremen og blåbærgelé på toppen, på ostekakebunn offc.
Gjest Mahareth Skrevet 1. november 2011 #28 Skrevet 1. november 2011 Svigermors suksessterte er fantastisk, så den vil jeg ha. Stemors daimiskake vil jeg også ha. Og mammas ostekake med kiwi.
Viljaa Skrevet 1. november 2011 #29 Skrevet 1. november 2011 Er ikke noe kakemenneske, men hvetebakst derimot! Kanelboller, hveteboller, skolebrød....
Gjest Survival Skrevet 1. november 2011 #30 Skrevet 1. november 2011 Veldig gode forslag her! Noen som vet om ei litt annerledes oppskrift på ostekake? Tenker kanskje ei ostekake litt utenom den vanlige varianten med kjeksbunn, ostemasse og gèlelokk :gjeiper: Noe litt mer nytt..spennende..?
Gjest Survival Skrevet 1. november 2011 #31 Skrevet 1. november 2011 Svarer på mitt eget innlegg at jeg har bestemt meg for Hummingbird Bakerys oppskrift på ostekake på browniebunn med bringebærkrem.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 3. november 2011 #32 Skrevet 3. november 2011 "vanlig" bolle med vaniljekrem ^^ Er så godt. Klarer ikke å lage myke boller jeg Har bare klart det et pr ganger... Og bestemors sjokoladekake. Vet ikke hva hun gjør med den, men er seriøst den beste sjokoladekaken som finnes. Jeg VET dere hadde vært enig om dere hadde smakt den :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå