Gå til innhold

Hvis du fikk bestemme..

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Hvis du fikk bestemme helt alene, og hva som helst av bakverk - hvordan kake/bakverk ville du hatt på bursdagen din? :)

Jeg tror jeg ville valgt hvit sjokolade og limepai eller ostekake på browniebunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostekake og mokkakake

Dronnig maud pudding

Gjest Consensio
Skrevet

Liker ikke kaker, men om jeg skulle hatt så måtte de blitt blåbærmuffins eller fruktkake av noe slag. Sistnevnte er aldri aktuelt på bursdagen min siden jeg har bursdag veldig tidlig på året :(

Skrevet

Blåbærkake (blåbær og sukkerbunn) og sjokolademousse.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt bursdag og har nettopp bestemt akkurat det - min samboer laget ostekake til meg, min favoritt. :smilbla:

Skrevet (endret)

Eplekake

Endret av Miki
Skrevet

sjokolademousse :rodmer: men den må være laget av noen som klarer å lage den på den gode måten...

Skrevet

Hvis du fikk bestemme helt alene, og hva som helst av bakverk - hvordan kake/bakverk ville du hatt på bursdagen din? :)

Jeg tror jeg ville valgt hvit sjokolade og limepai eller ostekake på browniebunn.

? hvor gammel er du siden du ikke kan bestemme hva du vil ha på bursdagen din?

Gjest Survival
Skrevet (endret)

? hvor gammel er du siden du ikke kan bestemme hva du vil ha på bursdagen din?

Det er ikke snakk om bursdagen min. Det er snakk om at jeg skal lage noe til noen andre som ikke har oppgitt ønsker, med andre ord så ønsker jeg å finne ut av hva folk vil ha på bursdagen sin + at jeg er nysgjerrig.

Endret av Survival
Gjest Thessie!
Skrevet

Sjokoladekake med sjokoladefyll inni og peanøttkake!

Skrevet

Sachertorte

Gjest Apophis
Skrevet (endret)

Kokosbollekake (kvitt skum inni og sjokolade og kokos på utsida).

Skikkelig sjokoladekake med sjokoladekrem og bærpynt.

Bløtkake med bærpynt.

Karamellkake.

Varm eplekake.

Fruktkake (lik den samboeren min kjøpte fra eit konditori på bursdagen min).

+++ fleire som eg ikkje husker navn på.

Mmmmm, fikk sabla lyst på kake no :spise:

Endret av Apophis
Skrevet

Det kommer an på resten av menyen (jeg vil i hvert fall ikke bare ha kake på bursdagen min) samt når på året det er.

Gjest Survival
Skrevet

Det kommer an på resten av menyen (jeg vil i hvert fall ikke bare ha kake på bursdagen min) samt når på året det er.

Det er ingen meny. Jeg skal ta med kaka til personen som har bursdag. Om hun skal servere noe annet vet jeg ikke.

Skrevet

Daim iskake

Skrevet

Da hadde jeg laget oreokake. Det liker de alle fleste. Er alltid den kaken som er tom først i de fleste selskap. Jeg ville selv hatt oreokake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...