Gå til innhold

Blir damer kåte når de er på gymmet og ser veltrente menn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest D_flatmajor

Jeg tror nok det er endel damer i denne tråden som er litt for politisk korrekte.

Denne dama er nok kun for dårlig trent, isåfall. Jeg beundrer de som er rutinerte nok til å trene og bli kåt av å se på veltrente menn samtidig. Det vitner om sunn helse, det. ;) Om jeg noensinne opplever dette selv, vil jeg se på det som et gjennombrudd innen oppbyggingen av min fysiske form. Fram til da har jeg nok med meg selv på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det ikke musklene det kommer ann på. Kan synes at en mann med en spesiell utstråling er mye flottere enn en med superstore muskler.

Liker vel egentlig ikke så store menn heller (bodybuildere).

Kunne nok blitt litt småkåt av en kjekk mann på treningssenteret før, men er nå sammen med verdens deiligste (i mine øyne) og ikke sett noen som kan måle seg med han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjer aldri. Skjønner dere ikke at det er forskjell på tenningsmønsteret til menn og kvinner og at vi rett og slett bare ikke blir kåte av musklene til en tilfeldig mann?

Sant nok. Muskler i seg selv er ikke så sexy.Det er totalbildet av hele mannen og hans adferd som gjør han sexy og tiltrekkende. Det må litt mer til for å tenne en kvinne, enn kunn muskler.Og å se fremmede menn trene, uansett hvor pene de er å se på.

Eks spesielt god kjemi og tiltrekning til EN spesiell mann på treningssenteret. Dette er umulig å ha til alle mennene på treningssenteret. Uansett hvor kjekke de er å se på.

Gjensidig flørt mellom disse to, med sexuelle " baktanker "/ undertoner i flørten . Ja det tenner jeg lett på. Men ikke bare av å se en masse menn trene og pumpe jern...Forde jeg forbinder ikke disse fremmede mennene med sex. Jeg kjenner dem ikke. Dermed er LINKEN mellom disse fremmede mennene og musa og kåtheten lite aktiv og virker ikke...

Mens en mann jeg forbinder med sex forde jeg er spesielt tiltrukket mot han og forde han gir meg spesiell oppmerksomhet og flørter og viser interesse for meg . Han tenner jeg lett på. PGA adferden hans. Bare ved hans tilstedeværelse. Men ikke andre menn generelt. Som jeg aldri har flørtet med eller snakket med før.Alltså menn jeg ikke har noe forhold til . Da tenner jeg lettere ved SYNET av dildoen min ...he he Jeg kjenner jo " den " bedre enn disse fremmede mennene ...Forstår du hva jeg mener ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...