Gå til innhold

Gilbert stol fra IKEA


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med GILBERT stol fra IKEA?

De er utsolgt for øyeblikket, for de har vært overraskende populære, ifølge butikken.

Det var bilde av den i ELLE interiør denne måneden, og stolen ser utrolig kul ut. Men er den god å sitte på? Og egner den seg som spisebordstol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den så ikke ut som en stol jeg ville satset på som spisebordstol i alle fall. Så veldig ondt ut faktisk. Ville i alle fall ha hatt gode stolputer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nettopp - møbler må prøves!

Jeg etterlyste egentlig noen som hadde prøvd stolen, og selv om det er helt greit at folk mener at den ser vond ut, er det mer interessant med reelle erfaringer!

I ELLE sto det at den var god å sitte på, mulig de juger, men hvem vet?

Jeg er spent på å prøve den når IKEA får den inn igjen, og synes den ser veldig pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvesittet akkurat denne, men flere andre av samme materiale og funksjon (f.eks Syvern som denne klart ønkser å etterlikne).

Min erfaring er at det er ubehagelig i lengden. Får utrolig vondt i rumpa. Sponplatene er harde, veldig harde! Og min personlige mening er at en så ren-designet stol ikke egner seg for stolputer!!

Lykke til med stolvalg uansett (ønsker du litt mykere stoler uten puter kan jeg tipse om rottingstoler!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...