Gå til innhold

Hvor går grensen for utroskap

Jens

Anbefalte innlegg

Enig med deg, gjest. Jeg klarer heller ikke å se forskjellen på gamle og nye venner.

Man må kunne stole såpass på kjæresten at han kan ha hvilke venner han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min kan godt få nye jentevenner, men da forventer jeg at han presenterer de på samme måte som han gjør med guttevenner, og jeg kjenner de fleste vennene hans godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen for utroskap går der du får dårlig samvittighet' date=' og/eller vet at partneren din blir lei seg.[/quote']

Veldig enig! Min kjære får frokost på sengen av sin mor og sover også av og til på samme rom som henne når han er hjemme, så derfore er jeg ikke helt enig med Tex sin versjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest, vi er begge to 31 så vil ikke akkuratt si vi er så veldig unge. Det å få nye venner av det annet kjønn er bare noe vi har snakket om att ingen av oss hadde likt,så da dropper vi det. Ikke verre enn det....Vi har begge veldig mange venner så nye venner er ikke så must. For oss er dette ikken noe prob å "ofre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Min kjære får frokost på sengen av sin mor og sover også av og til på samme rom som henne når han er hjemme' date=' så derfore er jeg ikke helt enig med Tex sin versjon...[/quote']

:hoho: *må holde meg på magen*

Den dagen min mann sover på samme rom som moren sin har hun bindt han fast.... :hoho:

Jeg skjønner at du har et annet utgangspunkt enn meg da ja..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...