Envy Skrevet 8. november 2011 #41 Del Skrevet 8. november 2011 Hmmmm, kanskje man burde blåse liv i myten om den røde ringen? Da jeg var liten hørte jeg en historie om at hvis man tisset i bassengvannet så skjedde det en kjemisk reaksjon sånn at vannet rundt deg ble rødt, og at det røde fulgte etter deg om du prøvde å svømme vekk. Jeg var ikke sikker på om det var sant, men man kunne jo aldri vite :gjeiper: Jeg hørte det samme, bare at i den versjonen ble vannet lilla. Fryktelig avskrekkende, og selv som barn tisset jeg aldri i bassenget, i den tro at jeg ikke ville ha en avslørende lilla ring som fulgte etter meg Ikke bare burde man blåse liv i myten, man burde faktisk finne opp noe som skaper en slik reaksjon. Tenker det hadde blitt slutt på svineriet da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #42 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg hørte det samme, bare at i den versjonen ble vannet lilla. Fryktelig avskrekkende, og selv som barn tisset jeg aldri i bassenget, i den tro at jeg ikke ville ha en avslørende lilla ring som fulgte etter meg Ikke bare burde man blåse liv i myten, man burde faktisk finne opp noe som skaper en slik reaksjon. Tenker det hadde blitt slutt på svineriet da ja Det finnes kjemikalier som reagerer på urin på den måten, men problemet er at det kan reagerer med andre ting enn urin også. Jeg var en badevakt når jeg var yngre, da hadde vi et stort skilt hvor det stod noe i retningen "Vær oppmerksomme på at det er urinidentifiserende midler i vannet". Dette var da et badested hvor veldig små unger ikke hadde adgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #43 Del Skrevet 8. november 2011 Tisser i havet, aldri i bassenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2011 #44 Del Skrevet 8. november 2011 Det finnes kjemikalier som reagerer på urin på den måten, men problemet er at det kan reagerer med andre ting enn urin også. Jeg var en badevakt når jeg var yngre, da hadde vi et stort skilt hvor det stod noe i retningen "Vær oppmerksomme på at det er urinidentifiserende midler i vannet". Dette var da et badested hvor veldig små unger ikke hadde adgang.. Med moderne genteknologi burde det ikke være noe problem å lage stoffer som reagerer på helt spesifikke ting som bare finnes i urin, enkelte proteiner f.eks. Synd at man ikke kan stole på folk, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. november 2011 #45 Del Skrevet 11. november 2011 Nei, ÆSJ Lenge leve dassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #46 Del Skrevet 11. november 2011 Tissing ute i sjø, vann og elver skader ikke. Men å tisse i offentlige bad er skammeligt om man ikke er ett lite barn som ikke vet bedre. Selv har jeg tisset på ovnen i en badstu når jeg var liten, der og da virket det veldig morsomt...... For og si det sånn så gikk jeg aldri mer i den svømmehallen og badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #47 Del Skrevet 11. november 2011 Sorry folkens, men ALLE tisser i vannet. Man lekker, uten å ha kontroll på det: http://www.dinside.no/813719/alle-tisser-i-bassenget http://www.abcnyheter.no/Livet/110710/alle-tisser-i-bassenget – Alle mennesker lekker ufrivillig rundt 50 ml urin i løpet av et bad. Det gjelder både menn og kvinner, sier han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 11. november 2011 #48 Del Skrevet 11. november 2011 Sorry folkens, men ALLE tisser i vannet. Man lekker, uten å ha kontroll på det: http://www.dinside.no/813719/alle-tisser-i-bassenget http://www.abcnyheter.no/Livet/110710/alle-tisser-i-bassenget Ah, da så! Da er det bare å la det skure da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #49 Del Skrevet 11. november 2011 Ah, da så! Da er det bare å la det skure da! Nei, men det går kanskje an å være litt mindre bastant på utsagnene når mange av de er "Nei, ALDRI, giiid og ææææsj!!!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. november 2011 #50 Del Skrevet 11. november 2011 Sorry folkens, men ALLE tisser i vannet. Man lekker, uten å ha kontroll på det: http://www.dinside.no/813719/alle-tisser-i-bassenget http://www.abcnyheter.no/Livet/110710/alle-tisser-i-bassenget Ja, men nå fikk jeg skikkelig lyst til å bruke svømmebassenget! Dessuten, er det vel litt forskjell på ei full blære (4dl), og en lekkasje på 50ml? For ikke å snakke om å tømme låret i bassenget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 13. november 2011 #51 Del Skrevet 13. november 2011 Æsj, ikke jeg! Jeg vil ikke bade i mitt eget tiss. Og hvert fall ikke i andres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 13. november 2011 #52 Del Skrevet 13. november 2011 Sjø og sånt syns jeg er greit, men det er ikke hyggelig å gjøre det i felles basseng! Jeg vil ikke gurgle tisset til alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. november 2011 #53 Del Skrevet 13. november 2011 I sjøen ja, i offentlige bassenger nei! Så ego er jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #54 Del Skrevet 13. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 14. november 2011 #55 Del Skrevet 14. november 2011 eww, nei. liksom gjorde det som barn i sjøen, og så dusjen i badeland menne øsj, si til ungen at det er greit :S growse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #56 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg husker det var en "greie" at guttene i klassen min tisset i dusjen på svømmingen og i badstuen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teppet Skrevet 10. desember 2011 #57 Del Skrevet 10. desember 2011 Gjorde det da jeg var liten husker jeg, men nå er det helt uaktuelt. Til og med i sjøen, får det bare ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Determegdenkule Skrevet 24. juni 2014 #58 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg pleier alltid å gjøre det Jeg passer alltid på at jeg har drukket mye vann og er skikkelig tissatrengt før jeg drar i svømmehallen. Jeg tisser i dusjen først, og når jeg skal dra tisserok jeg alt jeg har i bassenget. Det er veldig deilig og bade i det. Jeg sier at det er greit, og hver gang jeg er med barna mine sier de: se nå tisser jeg og at jeg må se under vann. Da hender det at jeg også tisser. En gang spurte hun ene om vi kunne gå på do fordi hun måtte bæsje. Jeg sa ok og når vi kom til badet merket jeg at jeg også måtte bæsje. Da vi kom fram var det bare en ledig do og vi gikk sammen. Da sa hun at hun kunne sitte på fanget mitt og tisse siden det begge måtte veldig på do. Da gjorde vi det. Det var ikke stor nok åpning, så jeg fikk alt tissen hennes på meg. Det rant varmt nedover meg. Så jeg syntes det bare er godt å tisse i bassenget. Jeg liker å svømme inn i varme omeråder også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2014 #59 Del Skrevet 25. juni 2014 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 78 Skrevet 15. juli #60 Del Skrevet 15. juli Determegdenkule skrev (På 24.6.2014 den 15.28): Jeg pleier alltid å gjøre det Jeg passer alltid på at jeg har drukket mye vann og er skikkelig tissatrengt før jeg drar i svømmehallen. Jeg tisser i dusjen først, og når jeg skal dra tisserok jeg alt jeg har i bassenget. Det er veldig deilig og bade i det. Jeg sier at det er greit, og hver gang jeg er med barna mine sier de: se nå tisser jeg og at jeg må se under vann. Da hender det at jeg også tisser. En gang spurte hun ene om vi kunne gå på do fordi hun måtte bæsje. Jeg sa ok og når vi kom til badet merket jeg at jeg også måtte bæsje. Da vi kom fram var det bare en ledig do og vi gikk sammen. Da sa hun at hun kunne sitte på fanget mitt og tisse siden det begge måtte veldig på do. Da gjorde vi det. Det var ikke stor nok åpning, så jeg fikk alt tissen hennes på meg. Det rant varmt nedover meg. Så jeg syntes det bare er godt å tisse i bassenget. Jeg liker å svømme inn i varme omeråder også. Fantastisk innlegg, kunne hørt mer slikt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå