Gå til innhold

Tissing i vannet når man bader

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker jeg tisset i svømmebassenget en gang eller to på barneskolen.. Har innsett hvor ekkelt dette er, og har ikke gjort det siden! Kommer også til å lære mine unger at dette er noe man ikke gjør!

Meeen kunne sikkert funnet på å tisse i havet hvis det ikke var andre "tissesteder" i nærheten. Men måtte vært litt desperat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri som jeg kan huske tisset i vann i det hele tatt! Og det kunne ALDRI falt meg inn å gjøre det i et basseng! :O

Begynner å grøsse når jeg tenker på at folk tisser i havet, og kjenner at det ikke akkurat frister med offentlige basseng nå når jeg hører at voksne mennesker kan finne på å gjøre noe slikt! Nei det er rett og slett bare motbydelig, og ikke minst hensynsløst mot de andre som bader i bassengene; gjerne med små barn som svelger masse vann! Håper virkelig at denne "uvanen" ikke er svært utbredt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser når jeg bader i sjøen (det ser jeg ikke problemet med, men tisser ikke hvis det står noen rett bak meg liksom) men ikke i badekaret/basseng. ÆSJ! Jeg synes det er ekkelt å bade i bassenger pga både barn og voksne tydeligvis tisser i vannet :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser når jeg bader i sjøen (det ser jeg ikke problemet med, men tisser ikke hvis det står noen rett bak meg liksom) men ikke i badekaret/basseng. ÆSJ! Jeg synes det er ekkelt å bade i bassenger pga både barn og voksne tydeligvis tisser i vannet :haar:

Kanskje du ikke burde svømme i fjæresteinene?:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så jeg en bæsj ligge og flyte rundt i vannet. Det var på ferie i syden, et såkalt "barnevennlig" område. Jaggu..

Dette har jeg opplevd og. Holdte på å spy. Innmari deilig å plaske i vannet når det kommer bæsj flytende rundt ørene dine. :spy: Og dette var i et basseng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen står rett bak deg, når du bader i sjøen, er du på temmelig grunt vann!

Ja ok. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd og. Holdte på å spy. Innmari deilig å plaske i vannet når det kommer bæsj flytende rundt ørene dine. :spy: Og dette var i et basseng!

Æsj! Den jeg så lå heldigvis og fløt i "havet". Cirka fem meter i fra land :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er en grunn til at jeg ikke bader i offentlig bassenger. Kvalmt at folk tisser i vannet. Da spesielt at voksne mennesker kan holde på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ!

Det kunne aldri falle meg inn å gjøre det i et basseng. At det skjer av og til med småbarn er en ting, men at voksne gjør det er ekkelt.

Havet går an, men da går jeg så langt ut jeg bare klarer og så langt unna andre som mulig før jeg tisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss, nei! Husker når jeg var med i svømmeklubben, var en fyr som pleide å tisse i bassenget, man så bare en gul flekk som plutselig dukket opp bak ham :eeeh: en annen gang måtte bassenget stenge i over en uke fordi noen hadde greid å gjøre fra seg nedi der. Hva faen feiler folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er en av grunnene til at jeg velgte styrketrening foran svømming da jeg skulle begynne å trene.

Holder meg i det store og det hele unna offentlige bassenger, nettopp fordi jeg ikke har noen interesse av å svømme rundt i andre folks urin! :haar: *grøss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg klarer ikke å tisse i vannet jeg, det er som kroppen min nekter. Men hadde jeg klart det så hadde jeg tisset i havet, ikke i bassenger, sånn hvis jeg på død og liv måtte tisse mens jeg badet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en ting at folk tisser i vannet, men hvem er det som bæsjer i vannet??! :spy: Barn kan godt finne på å gjøe det, men voksne mennekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ting at folk tisser i vannet, men hvem er det som bæsjer i vannet??! :spy: Barn kan godt finne på å gjøe det, men voksne mennekser?

Du har tydeligvis ikke sett helt perfekt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Hmmmm, kanskje man burde blåse liv i myten om den røde ringen?

Da jeg var liten hørte jeg en historie om at hvis man tisset i bassengvannet så skjedde det en kjemisk reaksjon sånn at vannet rundt deg ble rødt, og at det røde fulgte etter deg om du prøvde å svømme vekk.

Jeg var ikke sikker på om det var sant, men man kunne jo aldri vite :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...