AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kom opp i en fylladiskusjon på en fest i helgen, og der kom vi fram til at alle tisser i vannet når vi bader i sjø/elv/vann, men det som skremte meg var at de fleste innrømmet å tisse i basseng/boblebad også... Er dette virkelig normalt? Det kunne ikke ramle meg inn å gjøre det når det er et toalett i nærheten... Og ene pleide å si til datteren på 5 at det var greit å tisse i bassenget fordi hun ikke gadd å gå opp med henne... Syntes dere det er greit å la barna gjøre det? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Del Skrevet 31. oktober 2011 GRØSS NEI!!!!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. oktober 2011 #3 Del Skrevet 31. oktober 2011 nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kom opp i en fylladiskusjon på en fest i helgen, og der kom vi fram til at alle tisser i vannet når vi bader i sjø/elv/vann, men det som skremte meg var at de fleste innrømmet å tisse i basseng/boblebad også... Er dette virkelig normalt? Det kunne ikke ramle meg inn å gjøre det når det er et toalett i nærheten... Og ene pleide å si til datteren på 5 at det var greit å tisse i bassenget fordi hun ikke gadd å gå opp med henne... Syntes dere det er greit å la barna gjøre det? :S ÆSJ... NEI !!! Hvor dum går det an å bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Del Skrevet 31. oktober 2011 Husker at jeg gjorde det som liten... På barneskolen var det til og med noe man snakket om :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2011 #6 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fy fader så motbydelig. Og syns ikke det er greit at barn gjør det. (med mindre de er små og ikke klarer å holde seg eller si ifra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 31. oktober 2011 #7 Del Skrevet 31. oktober 2011 Og så jeg som hadde tenkt å begynne å svømme en gang i uka. Tror jeg finner på noe annet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carinamaria Skrevet 31. oktober 2011 #8 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, heldigvis IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tisser i vannet om jeg bader i sjøen... Det ser jeg ikke problemet med. Men ikke i basseng siden jeg var 9 kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 31. oktober 2011 #10 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nope, skjer ikke. Dusjer meg godt før bassengbad, uten undertøy, og går evt. opp hvis jeg må på do - men stort sett klarer man vel å holde seg den tida man bader? Det er vel uvanlig å bli i vannet i flere timer? Reagerer ikke så kraftig på at folk tisser i sjø eller elver, i og med at det vannet er i sirkulasjon og inneholder så mye annet uansett, men i basseng er det ufyselig. Jeg gjør ingen av delene selv. Greit nok at kloren tar knekken på det, men det fører uansett til mer klor og mer problemer for oss som er en smule klor-intolerante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2011 #11 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tisser i vannet om jeg bader i sjøen... Det ser jeg ikke problemet med. Men ikke i basseng siden jeg var 9 kanskje Deilig å bare i sitt eget tiss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 31. oktober 2011 #12 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg mener å ha lest et sted at kloren mister effekten om man tisser i vannet... Om det lukter mye klor betyr det at det er mye urin i vannet... noe å tenke på neste gang man bader :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er ganske vanlig.. Undersøkelser viser at mellom 20-40% voksne ikke har problemer med å tisse i vannet - jeg tror ikke jeg vil vite resultatet for unger. Personlig synes jeg at det er såpass ekkelt at jeg unngår offentlige svømmebasseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 31. oktober 2011 #14 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kom opp i en fylladiskusjon på en fest i helgen, og der kom vi fram til at alle tisser i vannet når vi bader i sjø/elv/vann, men det som skremte meg var at de fleste innrømmet å tisse i basseng/boblebad også... Er dette virkelig normalt? Det kunne ikke ramle meg inn å gjøre det når det er et toalett i nærheten... Og ene pleide å si til datteren på 5 at det var greit å tisse i bassenget fordi hun ikke gadd å gå opp med henne... Syntes dere det er greit å la barna gjøre det? :S Syns du har kommet opp i en rar gjeng. Kan ikke la være å tenke på at de du snakket med har lært de holdningene av sine foreldre, siden han ene ser ut til å ville "lære det bort" til neste generasjon! På meg virket det jævlig lite normalt (men det er kanskje vanligere enn vi tror?), har aldri gjort det, og det ville ikke falle meg inn å tømme seg i basseng/badekar (eller dusj). Vi har jo tross alt wc til det bruket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2011 #15 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fy fader for noen ekle mennesker! Det kunne aldri falle meg inn å tisse i et basseng! Nå mistet jeg helt lysten til å svømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #16 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tisser ikke i basseng. Jeg tisser i sjøen/havet hvis det ikke er noen mennesker i nærheten av meg. Min urin iforhold til hele vannet/havet blir bare en dråpe i havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 1. november 2011 #17 Del Skrevet 1. november 2011 Nei. Toalettet er en genial oppfinnelse.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twiddlebug Skrevet 2. november 2011 #18 Del Skrevet 2. november 2011 En gang så jeg en bæsj ligge og flyte rundt i vannet. Det var på ferie i syden, et såkalt "barnevennlig" område. Jaggu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classical Gas Skrevet 2. november 2011 #19 Del Skrevet 2. november 2011 Og derfor holder jeg meg langt unna offentlige basseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 2. november 2011 #20 Del Skrevet 2. november 2011 Åh jada, det er nok svært vanlig. Selv gjorde jeg det til jeg var i slutten av tenårene, men så begynte jeg plutselig å tenke på hvor ekkelt det egentlig var. Mest ekkelt å tenke på at andre gjorde det, selvsagt, men alle monner drar, så jeg bestemte meg for å slutte med det Jeg er ofte i svømmehallen, men pleier alltid å ta en tur på toalettet før jeg dusjer. For noen uker siden var toalettet så skittent, og luktet så jævlig, at jeg brakk meg når jeg sto to meter unna. Da tisset jeg faktisk i dusjen på trass, siden det var uaktuelt å kle på seg og dra hjem igjen bare for å tisse. Vet om et par mennesker på min alder som fortsatt tisser i bassenget (de er helt åpne om det), og om jeg skal bade med dem blir det i tjern og elver, for der føles det mer greit å tisse i vannet. Kjenner faktisk ingen som ikke tisser i den slags vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå