Gå til innhold

Hva betaler DU for leia i mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3500 for 40 m². Ikke inkl. strøm, varmtvann, tv og internett, men har rimelige avtaler for det. :)

Og det er i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotusblomsen

Vi betaler 10.000 i mnd for 75m² inkl. hvitevarer, tv og internett. Veldig greit for oss og en liten bonus med at de hjelper oss med barnepass andre små ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansand, betaler 4300 kr (til sammen) for 40 kvadrat, da er strøm og internett inkludert. Vi er veldig heldige, bor i en parleilighet gjennom studentskipnaden. Leiligheten er også møblert. Har stort bad og soverom, i tillegg en kjøkkenkrok og stue, samt gang og bod (inne).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på 50 kvm, 2 personer, jeg og sønnen..

Leier ganske nøyaktig midt mellom Oslo sentrum og Lillestrøm.

8000,- inkl strøm. Hinsides pris, men beliggenheten er det som trekker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke jobb, og NAV nekter å hjelpe meg før jeg finner en billigere leilighet.

(leier av forståelsesfull familie)

Billigere??? Hva mener de? Skal de hjelpe deg med husleia hvis du får bo gratis kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelse: 39 kvm

Beliggenhet: Nederst i Bogstadveien (Majorstua, Oslo)

Leie: 8000 inkludert varmtvann, oppvarming og kabeltv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse: 90 kvm, 3 soverom

Beliggenhet: Ålesund sentrum

Pris: 10 000 inkl strøm, hvitevarer og internett

Er 3500 pr soverom/person pga det er hybelleilighet hvor 3 stk deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse: Hybel på 11 kvm + delt kjøkken og bad

Beliggenhet: Oslo

Leie: 2900 inkl. strøm og internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåavstand til Bergen sentrum, ca. 80 kvm. Strøm er inkludert. Vi betaler 6000 kr i måneden. Veldig godt fornøyd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor sentralt med kjæresten i en 50 kvm toroms i Oslo. God planløsning. Vi betaler i snitt 9000 kroner i måneden. Da er det leie, kabel-tv, internett, parkeringsplass i parkeringshus, strøm, bodleie og varmtvann inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor 20 mins gange fra Trondheim sentrum med gode bussforbindelser. Jeg vet ikke helt eksakt hvor stor leiligheten er i kvm, men jeg deler med to andre, rommet mitt er på ca. 12-13 kvm, vi deler en liten, men hyggelig stue medkjøkkenkrok og romslig bad. Betaler 3800 kroner hver, inkludert strøm, internett, parkering. Er egentlig fornøyd, er utrolig mange studenter om beinet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i et fint boligområde utenfor byen (5 minutter med bil) og betaler 6500 + strøm for 65 kvadrats leilighet og 22kvadrats garasje.

Bor i vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor sentralt i Vestfold (2 min gange til sentrum). Betaler 4600 i mnd inkl strøm + tv & internett og parkering. Møblert hybel på 20 kvm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7800 kroner for ca 36 kvm på Rosenborg i Trondheim. Inkluderer varmtvann, kabel-TV og oppvarming. Strøm og internett kommer utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2-roms, 25 minutters gange fra Trondheim sentrum, betaler 7650 (inkl. utendørs parkering og internett) + strøm og vaskeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7800 kroner for ca 36 kvm på Rosenborg i Trondheim. Inkluderer varmtvann, kabel-TV og oppvarming. Strøm og internett kommer utenom.

Glemte å skrive at det også er en 8 kvm innglasset veranda og bod. Vi har altså ca 44 kvm + tørr og ny bod i kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler 2000 kr uten strøm for enebolig ca 120 kvm. vestfold.

ganske fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000, inkludert fjernvarme og vann. Sentralt i Trondheim. 40 kvd + 5 kvadrats veranda. Fornuftig planløsning så det ser større ut enn det er.

Endret av HopelessFear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...