Gå til innhold

kjønnsleppene hennes henger mer og mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke akkurat noe hun kan gjøre noe med!

Man utfører forminskende plastisk kirurgi på kjønnslepper. Ikke det at det betyr at man bør kommentere andres kjønnslepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Michelle82

Hvis en vennine hadde kommet til meg og spurt hva som var i veien siden hun har lagt merke til leppene mine hang lengre nede, vill jeg umiddelbart konkludert med at hun har en skrue løs.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en vennine hadde kommet til meg og spurt hva som var i veien siden hun har lagt merke til leppene mine hang lengre nede, vill jeg umiddelbart konkludert med at hun har en skrue løs.

Jeg ville tenkt at hun var hypp på meg, siden hun har brukt så mye tid på studere underlivet mitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Jeg ville tenkt at hun var hypp på meg, siden hun har brukt så mye tid på studere underlivet mitt.

Haha. Even better.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg høres helt teit ut nå, men jeg orker ikke å sitte å lure lenger så spør nå heller for å vite litt mer.

Jeg og ei venninne drar ganske ofte i svømmehallen sammen og det siste så har vi dratt i hvertfall en dag i uka.

Ikke at jeg stirrer på henne, men hun har indre kjønnslepper som henger ganske tydelig en del ut. Man ser det spesielt godt når hun ståt rett opp og ned. Sist gang så la jeg merke til at de hang langt mer enn det de gjorde før. Det kan å ha vært sikkert 3, mulig mer cm ut, før har det kanskje vært 1 cm eller noe, ikke så mye ut, men nok til at det syns.

Jeg lurer rett og slett på hvorfor henger de mer ut nå enn før?

Forandrer en vagina seg så mye på så kort tid?

Hun er bare 23 år og har ingen barn. Mye sex da, men har det noe å si?

Tørr ikke å spørre henne selv :sjenert:

Jeg vil tro at de i utgagspunktet er gansk lange, men ikke at de faktisk blir lengre. For meg varierer det så mye som du sier innen en dag. Er jeg kald og/eller har på tett truse er de ikke utenfor de ytre i det hele tatt. Har jeg nettopp hatt sex eller tatt på meg selv, eller rett og slett er varm og eller naken vises de tydelig. Kanskje det er dette som gjør det for veninna di og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...