Gå til innhold

Mr.Melk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er en sleezebag og riktig disgusting! Hver gang han dukker opp på TV sier min kjære "Der er kjæresten din!"... Euw.

Min og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får skikkelig grøssninger når Mr.melk kommer på reklamen :haar: Synes han er så slesk og den måten han snakker på er utrolig irriterende, Må bytte reklame hver gang han kommer. Er det bare jeg som synes han er skikkelig sleezy?

det er jo meninga at han skal være sleezy og teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve fyren er ikke så gæren.. Men den teite stemmen de har laga til han passer han ikke, og måten han på en måte beveger seg på i reklamene er litt creepy :P Og navnet MR. MELK får jeg bare litt feil assiasjoner med :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat den med ballene på magen (...ok, den kom litt feil ut :fnise: ), men altså den med "det e' godt å ha kroppskontroll med den stramme magemuskel..." og ping-pong ballene, kan jeg nok synes er i overkant sleezy, men ellers så må jeg jo le av ironien i hele denne fyren :ler2: .

"Hallo frrrøken, skal vi ta en dans...?"

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Mr.Melk er superkul! Blir aldri lei av reklamene... Han blir så snurt når de filmer vekk, i reklamen hvor han spretter baller på magen. :fnise:

Husker i den første reklamen, da de lagde han, ville de ha en muskuløs fyr... Det kom opp en kar med massevis av muskler, så svarte dama "nei, ikke sååå mye da..." så kom Mr.Melk fram, men han har jo ikke muskler i det heletatt. Se på de tynne, spinkle beina hans hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamefilmene med Mr. Melk er bare helt fantastiske. Jeg ler hver gang jeg ser dem ... det er virkelig bra ironi.

Og som Yme så husker jeg godt den første filmen - når hele fenomenet oppstod. De skulle skape den perfekte mann :fnise: .... "godt med kroppskontroll på den stramme magemuskel" .. hehe ... og så det fantastiske ansiktet på han i sofaen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sansen for humor har jeg ikke dessverre.Kan ikke fordra den ekle stygge melkemannen.

Han er ikke langt fra å få hovedrollen i mine mareritt..æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er DRITMORSOMME. Treffer stereotypisk kjekk-skuespiller-amerikaner midt i blinken. VELDIG overdrevent og veldig min type humor ;)

Hallo alle shammen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...liker særlig når han går på veggen

Han imponerer ikke meg noe sted. Lionel Richie gjorde dette for hundre år siden. DA var det helt sikkert kjempetøft. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg skjønner seriøst ikke hva som er dritmorsomt med de reklamene? :klo: Jeg får bare grøssninger av hele mannen.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han imponerer ikke meg noe sted. Lionel Richie gjorde dette for hundre år siden. DA var det helt sikkert kjempetøft. :jepp:

:fnise: Oh you copycat Mr. Melk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...