Gå til innhold

Mr.Melk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får skikkelig grøssninger når Mr.melk kommer på reklamen :haar: Synes han er så slesk og den måten han snakker på er utrolig irriterende, Må bytte reklame hver gang han kommer. Er det bare jeg som synes han er skikkelig sleezy?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er fæl, og får egentlig meg til å vegre meg for å kjøpe melk:p I hvert fall fra tine, så Q meieriene tjener nok godt på tines storsatsing :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en kjekk mann de skal få frem her så er det langt unna......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det som er poenget! :fnise: Han skal jo være stereotypisk "slesk"-kjekk. Reklamene er jo helt tydelig humoristiske..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke Mr. Melk!

Han er så irriterende at det får meg til å unngå Tine. Jeg drikker ikke noe særlig melk, men jeg spiser yoghurt og ost, og bruker meieriprodukter i matlaging. Bare synet av Mr. Melk får meg til å foretrekke Q-meieriene, Synnøve Finden, eller Lindahls.

Snakk om god reklame! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg skjønner at de prøver å være morsomme, men den passer ikke til min humor :gjeiper:

Endret av Sjokoladebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de prøver å være morsomme, men den passer ikke til min humor :gjeiper:

Det er jo greit :gjeiper: Vanskelig å treffe alle. For min del synes jeg de er ganske så vittige, liker særlig når han går på veggen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at han skal være superslesk og klysete! :fnise: Husker jeg var ganske skeptisk til den første reklama, men nå synes jeg de faktisk er morsomme... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D_flatmajor

Mr. Melk er en slimål. Han kan bare sitte der og drikke melk til krampa tar han for meg, mer creepy reklamekarakter skal man lete lenge etter. Grøss!

:catmilk: "schmaker godt" :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell

Tror hele poenget er at han skal være utrolig slesk, ja.

Muligens for harselere med myten om at melkedrikkere bare er skiløpende "Ola Nordmann-typer" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, digger Mr Melk! Som skrevet over, poenget er vel å harselere med melkedrikkende budeier med melkebart og skaut. Fantastisk bra humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han skal sikkert være så slesk som mulig, men hele fyren bare irriterer meg :gjeiper: Å jeg sitter ikke akkurat å ler over de reklamene. Grøsser heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...