Gå til innhold

Gullkorn fra barn...Hygge-tråd!

Suppoline

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg var i barnedåp i november og overnattet hos en venninne med små barn. Da jeg sto ferdig pyntet i bunaden min på vei til dåpen, spurte dattere på 3 år; "mamma, skal XX på 17-mai??". Bedårende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke min historie dette heller. Men en av gutta på avdelinga mi har ei noget veslevoksen storesøster på nesten 7. Dette var da hun var ca 5. Skal ikke si at jeg husker alt, men poenget har jeg fått med meg :blunke:

Det gikk sakte men sikkert mot vår, og en dag var det nok litt mer vår ute enn det pleide å være. Jenta bestemte seg for at nå var det joggeskotid, og fortalte moran dette. Moren mente bestemt at det nok var best med støvler og vintersko en liten stund til. De krangla litt om dette, og til slutt utbrøt jenta: 'Men mamma! Er det ikke relevant at jeg har lyst til å gå i joggesko da?!'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stjelt en historie fra en venninne som jobber i barnehage...

En gutt kommer og spør hvordan barn blir til, hvorpå hun forteller pent om mamma og pappa som blander sine frø, ungen som vokser i magen og til slutt kommer ut gjennom tissen. Gutten blir stille og sitter en stund og tenker hardt. Så sier han: Men hvordan er det med reinsdyrene da??? Min venninne svarer: det er på akkurat samme måten. Da ser gutten skeivt på henne og sier: jammen gjør det ikke vondt med hornene da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Søskenbarnet mitt skulle være med meg og bade i glomma en sommer for flere år siden. Men der er det en del strømmer og sånn så hun holdt seg i nærheten av meg, vi tulla litt og så sto hun på lårene mine da mora spurte henne om hun kunne se at elva renner. Så sier hun; Mamma vi renner vi renner.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...