AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei dere! Jeg ville bare fortelle at nå skal jeg ha min aller første time hos psykolog (pga angst og depresjon). Gruer meg, men gleder meg også litt, for selv om jeg synes det virker håpløst, og er redd for at psykologen skal si at jeg er helt skada og den psykeste hun noen gang har møtt, så har jeg et håp innerst inne om at dette løser seg! Selv om jeg ikke tror det, så skal jeg gå dit hver uke, og kanskje løsner ting etter hvert. Håper jeg greier å se lysere på livet snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savagedlight Skrevet 31. oktober 2011 #2 Del Skrevet 31. oktober 2011 Håper jeg greier å se lysere på livet snart Virker som du ser lyst/lysere på ting allerede? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, eller det går litt opp og ned. Da jeg våknet i dag var jeg f.eks megatrist og ville bare legge meg igjen. Men så plutselig kom det en liten fighter i meg som sa: Ærlig talt, tenk på fremtiden, den blir bra!! Selv om ikke ting er så bra akkurat nå for tiden! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 31. oktober 2011 #4 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tror du skal være trygg på at psykologen ikke vil sette noen merkelapp på deg, slik du frykter. Disse tankene er sikkert mer et utslag av selvfølelsen din for tiden. Psykologens oppgave er å hjelpe deg - ikke bryte deg ned. Lykke til med første steget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Del Skrevet 31. oktober 2011 Håper alt går bra og at du føler deg enda bedre etterpå! Gjerne fortell oss hvordan det var. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei dere! Jeg ville bare fortelle at nå skal jeg ha min aller første time hos psykolog (pga angst og depresjon). Gruer meg, men gleder meg også litt, for selv om jeg synes det virker håpløst, og er redd for at psykologen skal si at jeg er helt skada og den psykeste hun noen gang har møtt, så har jeg et håp innerst inne om at dette løser seg! Selv om jeg ikke tror det, så skal jeg gå dit hver uke, og kanskje løsner ting etter hvert. Håper jeg greier å se lysere på livet snart Lykke til - venter på min første time av de samme årsakene. Er livredd for at de skal legge meg inn eller noe.... Håper det vil hjelpe deg, så du kan bli glad igjen,det fortjener vi alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk alle sammen, skal nok gi dere noen ord om hvordan det var Og til siste bruker: Lykke til til deg også, du har helt rett, vi er alle verdt å være glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei alle, TS her. Jeg lovte jo å gi en liten oppdatering når jeg hadde vært Det gikk altså veldig fint. Selv om jeg gråt nesten hele timen. Man føler seg jo litt blottlagt!! Eller syns jeg nesten ikke det gikk "fort nok", jeg fikk ny time først om noen uker og beskjed om noen øvelser jeg skulle gjøre i mellomtiden, hadde jo nesten håpet alt skulle fikse seg selv i løpet av timen... Men skjønner jo at jeg må jobbe for det selv :-) Håper alle andre i samme situasjon også søker hjelp, det er så uendelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #9 Del Skrevet 1. november 2011 Veldig gøy å høre. Håper du jobber med øvelsene og føler deg bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå