Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Av alle saker og innlegg som ble diskutert her i løpet av 2002, er det spesielt EN sak som fanget min oppmerksomhet, og det var Eple's/Maja's kamp mot døden, som hun dessverre tapte! Nå i disse juletider, har jeg lyst til å sende henne noen varme tanker, og si at hun ikke er glemt! Tenker også på familien hennes nå i julen! For de av dere som ikke har lest den gripende "dagboken" til Maja, ta en titt på tråden "Skal snart dø". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Uff, ja stakkars jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Dette var en fin tråd å starte LD! Har tenkt på henne flere ganger selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Fint at du bringte den frem ja, så kan nye lese tråden. Jeg har lest den og klarer desverre ikke lese den en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 Det var noen utrolig sterke innlegg hun hadde og som mange andre skrev i den tråden satte det virkelig ting litt i perspektiv... Hva så om jeg ikke får akkurat de bordkortene som jeg ønsket meg til bryllupet vårt; Jeg får i allefall leve. Jeg fikk oppleve b ursdag nummer 21. Jeg slapp å bli 20 med tankene om at dette var min siste bursdag... Kommer til å huske den tråden, ja... Og sel om jeg kom hit for sent til å få kontakt med henne tenker jeg på henne i dag... Så unge mennesker skulle ikke dø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har lest den tråden flere ganger, og jeg strigråter like mye hver eneste gang. Det er så ufattelig urettferdig, at noen som har hele livet foran seg må gi tapt for noe sånt - at de går bort så altfor tidlig. Jeg tror Eple fikk oss alle til å tenke veldig mye.. Hun fikk oss til å sete pris på de små tingene i livet, istedenfor bekymre oss for at vi ikke har råd til akkurat den genseren eller den buksa som vi ville ha - isteden kan vi iallfall takke for at vi faktisk er friske og får leve... Alle varme tanker til Eple og hennes familie. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Uff ja - jeg husker også Eple svært godt, det er rart å tenke på at det nå er over et år siden hun døde. Dagboken/tråden hennes er noe av det tristeste og vondeste jeg har lest, men hun må ha vært en svært modig ung pike. Nå tenker jeg også litt på Pinnochio. Pinnochio skrev tidligere i høst og fortalte at hun (han?) var blitt uhelbredelig syk. Jeg har ikke sett noen innlegg av Pinnochio senere, og jeg er derfor litt redd for hva som kan ha skjedd/har skjedd. Er det noen av dere som vet noe om Pinnochio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 9. desember 2003 Pinnochio's forrige innlegg ble skrevet søndag 2. november, såvidt jeg kan se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 9. desember 2003 #9 Del Skrevet 9. desember 2003 Ser nå at mitt nye nick er litt likt, og dagboknavnet mitt unødvendig likt Eple`s. Skal endre det litt.. Jeg kjente ikke Eple, men varme tanker går til hennes nærmeste som nok ikke har det så enkelt. Det er mange skjebner, og vi skal prise oss lykkelige for at morgendagen er ukjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 9. desember 2003 #10 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har lest innlegget til eplet mange ganger......kan ikke huske å ha lest noe som har satt så mange tanker og følelser i sving før........har tenkt på henne mange ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 13. desember 2003 #11 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har også ofte tenkt på eple i ettertid.. Fulgte kampen hennes, og var så lei meg da hun måtte gi tapt for sykdommen... Vi tenker på deg, Eple! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. desember 2003 #12 Del Skrevet 14. desember 2003 Var før mi tid dette... Så uendeleg trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 14. desember 2003 #13 Del Skrevet 14. desember 2003 Tenker på henne av og til og blir ganske trist. Felte en del tårer da jeg leste dagboka hennes. Modig jente det... Håper hun har kommet til et bedre sted nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2003 #14 Del Skrevet 14. desember 2003 Det der var veldig sterkt...og ufattelig trist å lese... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 17. desember 2003 #15 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg leste også tråden til eple. Var ikke fast bruker her da, men var inne å leste litt av og til. Må si det hun skrev virkelig gjorde inntrykk, og fikk meg til å tenke over hvordan mange av mine egne såkaldte bekymringer bare er bagateller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå