Englepiken Skrevet 30. oktober 2011 #1 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Heihei! Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år nå. Jeg sluttet på pillen i September, og vi ønsker oss en liten baby om forhåpentligvis ikke så lenge! Har lastet ned mydays app for å holde oversikt over mens og fruktbare perioder, så det blir spennende fremover! :D Vi er 22 og 25 år Gleder meg til å følge med her på dere andre også! Endret 30. oktober 2011 av Englepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 30. oktober 2011 #2 Del Skrevet 30. oktober 2011 Heisann! Lykke til med prøvingen. Vi har akkurat startet med prøvingen Første PP denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 12. november 2011 #3 Del Skrevet 12. november 2011 Hei! Lykke til med prøvingen! Kanskje jeg skal kaste meg på denne appen også! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 12. november 2011 #4 Del Skrevet 12. november 2011 Hei! Lykke til med prøvingen! Kanskje jeg skal kaste meg på denne appen også! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå