Gå til innhold

Han elsker meg...på fylla

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten min i snart 6 mnd. For ca. 1 mnd siden møttes vi på byn etter å ha vært på hvert vårt vors og han var helt ute - det vil si helt dritings. Han er aldri så full at han ikke kan gå, men han husker så og si ingenting. Allikevel, når han er så full blir han veldig følsom. Jo mer han drikker, dess mer emosjonell. Den kvelden sa han at han elsket meg. Han så meg inn i øyne og ga sa det mange ganer. Jeg klarte ikke å si det tilbake, for jeg følte at det ikke var oppriktig. Jeg så i øynene hans at han var "helt vekke" og ikke seg selv. Jeg ble ganske forvirret, og faktisk litt lei meg. Jeg var skuffet over at første gangen han sa det til meg ble en gang han var drita. Han merket det på meg dagen etter, men jeg klarte ikke å si til han hva han hadde sagt. Jeg sa til han at hvis han virkelig ikke husket det så ville jeg ikke si det. Jeg turte jo ikke si at han hadde sagt det, for jeg vet at han blir veldig emosjonell. Jeg visste ikke om han virkelig mente det, og tenkte at stemningen hadde blitt veldig klein om han ikke egentlig mente det enda.

Denne helgen ble han igjen alt for full etter en del shotting med en kompis. Igjen kom han til meg og så meg inn i øynene og sa at han elsket meg. Men igjen så jeg i blikket hans at han var drita. Denne gangen sa jeg til han at jeg ville ikke at han skulle si det til meg på det tidspunktet, og han innrømmet på sett og vis at det var litt skummelt for han å si. Denne gangen spurte jeg igjen om han husket noe dagen etterpå, men han husker ikke hva han sa til meg. Ganske forståelig, for jeg klarer å se forskjell på han fra å være ganske godt i siget til drita. Han vil at jeg skal si til han hva han har sagt, men jeg sa til han at jeg ikke tør fordi jeg ikke vet om det han sier er noe han mener. På en måte vil jeg si det til han, men jeg har denne frykten for hvordan det vil bli hvis han egentlig ikke er helt der enda. Jeg føler meg også litt såret, fordi det å si til noen andre at jeg elsker de er veldig personlig for meg og det ligger en stor betydning i det. Det er ikke noe jeg sier til en bare fordi jeg er glad i den personen. At han sier det til meg kun når han er så langt fra å være seg selv gjør at jeg blir veldig lei meg og ikke minst forvirret. Og å holde det han har sagt til meg for meg selv er ganske vanskelig. Jeg skulle bare ønske at han kunne sagt det til meg når er seg selv, hvis han faktisk mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som jeg skulle skrevet dette innlegget selv. Samboeren min (vi har vært sammen i to år) sier han elsker meg på fylla. Jeg har også sagt til han (når han er full) at han ikke må si det når han er full, og da har han vært enig. Jeg har sagt det til han én gang selv, edru, da ble han usikker og tulla det bort. Han har tydeligvis vanskelig for å si det. Han har sagt det én gang til meg edru, men kom med en vits rett etterpå om det (vanskelig å forklare), så da ble jeg usikker på om han mente det eller ikke, så jeg sa det ikke tilbake. Synes det er vanskelig å skulle snakke om det, jeg vil ikke at han skal si det fordi jeg ønsker at han skal si det.

Vi har som sagt vært sammen i to år, det er det lengste forholdet han har hatt (har hatt to andre forhold som har vart nesten like lenge, og en del kortere forhold). Jeg er ikke i tvil om at han er glad i meg, og jeg tror også han elsker meg. Han er veldig flink til å vise med kroppsspråk at han er glad i meg, han koser og kysser på meg daglig. Han kaller meg stadig vekk "jenta mi" eller diverse kosenavn, men det var disse tre ordene som er så vanskelige da...

Jeg velger likevel å ikke tenke noe særlig på det, for det er ikke de tre ordene som er viktige i et forhold. Jeg tror nok de kommer når han er klar for det :) Inntil da kommer jeg ikke til å si det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min gjorde det samme de første mnd vi var sammen, men han gjorde det over tlf. Han pleide å ringe meg i 2-3 tiden når han var på byen og full og fortalte meg at han syns at jeg var så pen og flott, og at han var så glad i meg. Jeg visste egentlig at han hadde sterke følelser for meg men jeg tror ikke han hadde turt å si alt det han sa uten å være litt brisen. Jeg tok det bare som et kompliment. Vi har nå vært sammen i 5 år :) Jeg fikk også en oppriktig "jeg elsker deg" etterhvert.

Kanskje det er fordi han ikke tør å fortelle det alt dette når han er edru, og da kommer det frem når han drikker og bare må fortelle deg det. Jeg skjønner at det ikke er like romantisk når han er drita..men prøv å ikke legg for mye fokus på dette, og heller se på andre måter han viser at han er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Samme her. Min kjæreste sa det også på fylla. Har "på spøk" sagt det i farten tidligere i edru tilstand men ikke noe "seriøst". Jeg sa det selv til han skikkelig og "alvorlig" en gang ute på byen, han reagerte ikke noe særlig... Så jeg skal ikke si det før han sier det i allefall! :P

Virker som ingen av oss vil gjøre seg "svak" eller at begge at en frykt... Nei jeg vet ikke... Men det er litt tabu her i gården :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange er ikke disse tre ordene viktige i det hele tatt, min kjære syns de blir for "dramatiske" og jeg er vel enig. Handlingene hans sier at han elsker meg, men ordene "glad i deg" betyr akkurat like mye :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har vært sammen med en mann i tre måneder. Han sier han elsker meg og jeg klarer ikke å svare han detsamme.Han har prøvd å få meg til å si det men jeg sier at han må gi meg tid og at jeg føler at han presser meg. Vi er forskjellige og ord er ikke det som betyr mest. Jeg er veldig glad i han men det presset han legger på meg er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i tre år, og fremdeles er det bare når han er dritings han tar initiativ til å si at han elsker meg. Han blir veldig følsom da og klarer ikke å styre seg fra å si det som han holder inni seg til vanlig. Vanligvis er han veldig sjenert, og han har vanskelig for å innrømme det hvis det er noe han tenker mye på, men når han blir full går det lettere for ham å få ting ut, rett og slett. Jeg synes ikke du skal bli skuffet fordi han var full da han sa det, det trenger ikke å bety at han ikke mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten hører man fra fulle folk og barn..

Det der stemmer nå virkelig ikke, for beklageligvis er det mange barn som lyger og det samme gjør fulle folk.

Har en venninne som får samme kjærlighetserkæringene av en mann i fylla, men ellers viser han null interesse. Detkan gå uker mellom hver gang han tar kontakt, og avslutter samtalen med en gang hun spør om ting. Men når de møtes på byen når han er full, da er hun fantastisk og han har masse følelser for henne. Vel, det er enkelt å slenge ut noen ord, men det er handlingen som er viktigst.

Man får ikke mer sannhet ut av full folk, for de forteller det de ønsker der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier heller ikke disse ordene til kjæresten min i tide og utide. Han er flinkere enn meg til det. Derimot har jeg drukket litt så er det lettere for meg å si det. Her hos oss holder det å si at man er glad i hverandre for handlingene våre viser oss hvor sterke disse følelsene er.

For noen år siden slo jeg opp med en fyr som begynte å ringe og sende sms i fylla (etter at det var slutt) for å si de tre ordene. Men i forholdet hadde han aldri gitt meg noe som gjorde at jeg trodde på det.

Jeg slår meg litt til ro med at hvis forholdet i seg selv er godt og bra, så er man ikke nødt til å si dette, fordi man merker at den andre personen faktisk føler det. Hvis noen skjønner hva jeg mener.

Er ikke så god til å forklare det her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG sa til kjæresten min at jeg elsket ham for første gang på fylla... Men jeg gjentok det dagen etter og han sa det tilbake, så det gikk fint ;) Skjønner av denne tråden at det er mange forskjellige måter å forholde seg til de tre ordene på, for noen er det rett og slett kleint og unaturlig å si det selv om de faktisk elsker kjæresten, inni seg :)

Hvis jeg var deg TS, ville jeg på en spøkefull måte konfrontert ham med det i edru tilstand. Og være ærlig og si at du synes det er rart han bare sier det på fylla. Jeg tror iallefall han mener det, men at han ikke tør si det edru! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsikkes nevrotiske kvinnfolk. Livet er ikke en Hollywood-film og mange menn har det vanskelig for å vise følelser.

HAN ELSKER DEG.

Ok?

Bruk tiden din på noe mer konstruktivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...