studineh Skrevet 30. oktober 2011 #1 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nå har jeg vridd mine små grå og begynner å bli ganske frustrert over at jeg ikke finner en engelsk oversettelse for ordet "lekseprøve".. Noen som har noen gode forslag? Vet jeg kan bruke ordet "test", men er ute etter en mer spesifikk betegnelse.. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romla Skrevet 30. oktober 2011 #2 Del Skrevet 30. oktober 2011 Homework assignment? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaCrouX Skrevet 30. oktober 2011 #3 Del Skrevet 30. oktober 2011 Homework test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 30. oktober 2011 #4 Del Skrevet 30. oktober 2011 Homework assignment? Det blir mer hjemmearbeid/innlevering. Jeg ville brukt test eller quiz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studineh Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. oktober 2011 "Homework test" klinger liksom ikke så bra i mitt hode... Men kanskje det bare er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. oktober 2011 #6 Del Skrevet 30. oktober 2011 Pop-quiz? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. oktober 2011 #7 Del Skrevet 30. oktober 2011 Mener å huske at de bruker "pop quiz" i filmer og slikt, men jeg er ikkehelt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
United Stars Skrevet 30. oktober 2011 #8 Del Skrevet 30. oktober 2011 pop-up quiz når du ikke vet om det på forhånd og quiz når du har fått beskjed om at du skal ha en liten prøve om det du leste i lekse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #9 Del Skrevet 8. november 2011 pop-quiz var det som ble brukt når jeg bodde i USA i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. november 2011 #10 Del Skrevet 8. november 2011 Det heter "pop quiz" hvis elevene ikke vet om prøven på forhånd. Ver de om den, er det nok greit å bruke "test". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #11 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor lurer du på det? Er du engelsklærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå