Gå til innhold

"Fadderordning"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på dette. Her inne er det jo en god del mennesker som er ganske "fit" og sitter med mye kunnskap. De deler jo gjerne i tråder og slikt, men kanskje det hadde vært artig å ha et "fadderbarn" også? Jeg er vel blant de som hadde trengt en fadder, men jeg er jo god på et par andre områder, og der har jeg syntes det vært moro å være en slags læremester og følge elevens progressjon. Er det noen stemning for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tenkte jeg kanskje kunne være litt opp til hver enkelt? Jeg for min del skal ned 40 kg i vekt, har gått ned en del allerede, men mangler kunnskapen om trening. Jeg hadde da trengt en som f.eks kunne se på en ukesoppsummering for meg og kommet med innspill/forslag (sendt på mail, så slipper man 17 andre som krangler om hva som er riktig, og man slipper å utlevere seg offentlig i form av dagbok her inne etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Men dette er et diskusjonsforum. Dvs. at man diskuterer ting i et offentlig rom. Og får motargumenter.

Jeg vil anbefale deg å poste et spørsmål vedrørende treningsplanen din i kropp og helse og sett hvordan det gikk. Du kan jo hake av for anonym bruker, så slipper du å få vedhengt disse 40 kg til en fast bruker (hvis du ikke ønsker det).

Supramundane, Lance og Bergans er de jeg har merket meg med best kunnskap om trening. Poster du der i kropp og helse får du garantert svar fra dem.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget ditt. For min del dreier det seg også om at jeg ikke ønsker å bli gjenkjent utenifra også. Å skulle gå ned såpass er en belastende greie, og hvis jeg skulle dele for mye av mitt treningsopplegg vil dette være veldig gjennomskuelig for de som kjenner meg og frekventerer på kvinneguiden. Jeg føler at jeg trenger backup og innspill fra en som ikke kjenner meg personlig liksom, og da helst en som kan komme med tilbakemeldinger som har litt substans. For å gi best mulig tilbakemeldinger tenker jeg at man trenger en god del info også, så å anonymisere meg fullstendig ser jeg ikke på som mulig for å kunne gi noen tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Men da mener jeg at et forum som dette der det er ment at man skal diskutere ikke er det helt rette. Da ville jeg heller valgt å finne en nettside for trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...