Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hvor går grensen nå, fordi i vår nye digitale verden er grensene blitt litt utvisket...ville du, om du hadde kjæreste, godtatt at han eller hun chattet med andre av det motsatte kjønn? hvis det ikke er noe åpenbar grunn til det, uskyldig snakk mellom kolleger eller nær familie, det er ok, men ikke andre damer jeg ikke vet om, det er i hvertfall min grense....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener sexchat? Utrolig mange menn (og damer) som driver med det, etter at kona har lagt seg om kvelden.

Jeg synes ikke det er ok.

Å chatte med andre damer er ok, men det spørs hva formålet med chatten er. Er det å diskutere barneoppdragelse, bil, fallskjermhopping eller hva som helst som han kunne diskutert med hvem som helst andre, så ingen big deal.

Når det går over på flørt og sexrelatert chatting kan man spørre seg hvorfor han ikke i stedet tar ut slikt på dama si?

Jeg har vært borti utrolig mange opptatte menn som bare vil ha en chattedame på den hemmelige msn-adressen sin. Til din trøst kan jeg si at langt de fleste vil aldri gå så langt som til å møtes og ha sex.

• Liker 1
Skrevet

Å chatte med andre damer er ok, men det spørs hva formålet med chatten er. Er det å diskutere barneoppdragelse, bil, fallskjermhopping eller hva som helst som han kunne diskutert med hvem som helst andre, så ingen big deal.

Når det går over på flørt og sexrelatert chatting kan man spørre seg hvorfor han ikke i stedet tar ut slikt på dama si?

Er helt enig i dette. Om det er helt seriøs chatting med seksuelt innhold er det selvfølgelig ikke greit.

Om det er såkalt kofferthumor som en tar ut på hvem som helst andre som måtte tåle det, så er det greit og ikke noe som betyr noe.

Og dagligdagse og "normale" samtaler som han kunne hatt med hvem som helst andre er også helt greit.

• Liker 1
Skrevet

ja men hvor er grensen for flørt da? er det å gi komplimenter? hvordan finne ut om en person har hemmelige msn adresser?

Skrevet

ja men hvor er grensen for flørt da? er det å gi komplimenter? hvordan finne ut om en person har hemmelige msn adresser?

Hvor dine grenser går er det kun du som vet. Om det er noe du ikke er komfortabel med så er det over grensen.

Skrevet

hvordan finne ut om en person har hemmelige msn adresser?

Nei, det finner man jo aldri ut.

Skrevet

Nei, det finner man jo aldri ut.

Det er bare å lage seg en fake profil med en meget sexy dame som profilbilde som tilfeldigvis bor i samme område som han. Tar han kontakt så får du sikkert denne hemmelige msn-adressa hans. ;)

Skrevet

Det er bare å lage seg en fake profil med en meget sexy dame som profilbilde som tilfeldigvis bor i samme område som han. Tar han kontakt så får du sikkert denne hemmelige msn-adressa hans. ;)

Signert!

har gjort det samme for å hjelpe en kamerat med å finne ut om samboern hans var utro, bare at jeg brukte bilder av menn da. Garantert effektivt. Men! Hva med om det ikke er noe å finne ut av? hva da?

Tenk over alle mulige utfall før du gjør det i så fall.

Skrevet

Du mener sexchat? Utrolig mange menn (og damer) som driver med det, etter at kona har lagt seg om kvelden.

Jeg synes ikke det er ok.

Jeg har vært borti utrolig mange opptatte menn som bare vil ha en chattedame på den hemmelige msn-adressen sin. Til din trøst kan jeg si at langt de fleste vil aldri gå så langt som til å møtes og ha sex.

Ikke de fleste nei, men veeeldig mange. Har selv møtt tre gifte menn i år, hatt sex med alle. Alle tre utrolig kjekke, høye, høyt utdannet (en er en slags kjendis innen næringslivet faktisk), og alle driver med dette (utenomekteskapelig sex) jevnlig.

Alle disse er familiefedre også.

Skrevet

Er man i et seriøst forhold bør man ikke chatte nei.

Skrevet

Min mening er at utroskap er hvis man gjør noe som går på tvers av det som er avtalt og man har blitt enige om at man er komfortabel med.

Om man har ett åpen forhold så er premissene lagt og da er sex med andre ok. Mens for hvis man har avtalt at det ikke er greit å flørte med andre overhode, så er det å flørte med andre utroskap i mine øyne. Men å fortelle andre at personen var utro er ikke helt riktig det heller, for da kan andre tro at ting var verre en de var. Min mening: flame i vei

Gjest Katten.
Skrevet

Vent litt... Chatte? Som i å prate med et annet menneske over nett?

Altså det vi egentlig gjør akkurat nå, bare betraktelig mer privat?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...