Gå til innhold

Svanger løskatt *trist*!


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D :D :D :D :D

Fantastisk! All ære til dere begge! Håper dette betyr at den lille pusen kan se frem til et bedre liv enn det den har hatt til nå!

Stor klem til dere 2 fra Sheba (jeg er dønn imponert, og min tro på mennesker i sin alminnelighet fikk en voldsom opptur akkurat nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D :D :D

Fantastisk! All ære til dere begge! Håper dette betyr at den lille pusen kan se frem til et bedre liv enn det den har hatt til nå!

Stor klem til dere 2 fra Sheba (jeg er dønn imponert, og min tro på mennesker i sin alminnelighet fikk en voldsom opptur akkurat nå!)

Håper det er snille folk, da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er snille folk, da......

Akkurat det kan jeg garantere! En veldig god venninne av meg som vil ta kjempegodt vare på henne. Hun er kjempeflink med dyr, har både hund og katt fra før men har stort hus og den nye katten vil få et eget rom og fred og ro. Om det er et permanent hjem vet jeg ikke enda. Hun har gjort en avtale med dyrebeskyttelsen og de vil ta over ansvaret for hele kattefamilien når de har ledig plass om nødvendig. Jeg vet hun får det bra! Ville ikke spurt henne ellers. Skal se om jeg kan finne et permanent hjem innen dyrebeskyttelsen har ledig også, men hvis ikke har jeg stor tro på at dyrebeskyttelsen ordner det. Der har de det bra og blir ikke avlivet i hvert fall så lenge de er friske. :D

Glad det ordner seg jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...