Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva koster en pakke engangsbleier og hvor mye bruker man på bleier i uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De minste str. er billigere. Pampers og Libero ligger vel på rett under 50 kr pakken, med 26 (?) i hver pakke? Vi bruker ca en pakke i uken. Den første tiden går det gjerne mye mer.

Skrevet

Hva med å vurdere tøy? Da har du alltid bleier på hus og kostnaden blir bare en engangsutgift. Vi har forøvrig i Norge pinlig billige bleier kontra resten av Europa.

  • Liker 1
Skrevet

Hvis du følger med på tilbud så tjener du mye på det altså! Her betalte vi 10 kr pakken på Coop Hypermarked for den minste størelsen. :)

Skrevet

Hva med å vurdere tøy? Da har du alltid bleier på hus og kostnaden blir bare en engangsutgift. Vi har forøvrig i Norge pinlig billige bleier kontra resten av Europa.

Jeg personlig har nok klesvask som det er, om ikke jeg skulle begynne å vakse bleier i tilegg. Prøvde det engang, men gud så kjekt det er med engangsbleier som bare kan kastes. Jada, jeg er fullstendig klar over miljøbelastningen..

Skrevet

Hva med å vurdere tøy? Da har du alltid bleier på hus og kostnaden blir bare en engangsutgift. Vi har forøvrig i Norge pinlig billige bleier kontra resten av Europa.

Det koster jo penger å kjøre vaskemaskinen på 90 grader og. Men det blir sikkert endel billigere, men når jeg står der med skikkelig lekkasje bleier, priser jeg med lykkelig for at vi ikke har tøybleier.......

Skrevet

Str 1 og 2 er billigere, ihvertfall libero sine. Str 3 og oppover koster ca 46 kroner per pakke, og det er vel 26stk i pakka. Du får 2 for 75,- på Meny, og Kiwi har hver fjerde Libero-pakke gratis.

Vi bruker Coop-bleier på vår 17 måneder gamle datter. Det er de vi har hatt minst lekkasjer med om natta, og jeg syns de er best ellers også. De koster 19,90,- for en pakke på 50 stk (hvis du er Coop-medlem, hvis ikke koster de 29,90,-)

Skrevet

Det koster jo penger å kjøre vaskemaskinen på 90 grader og. Men det blir sikkert endel billigere, men når jeg står der med skikkelig lekkasje bleier, priser jeg med lykkelig for at vi ikke har tøybleier.......

Du treng berre vaske tøybleier på 60 grader. Dessutan lekk dei ofte mindre enn eingongs :)

  • Liker 1
Skrevet

Du treng berre vaske tøybleier på 60 grader. Dessutan lekk dei ofte mindre enn eingongs :)

Det er ikke min erfaring, den lille tiden vi brukte det hadde vi mange lekasjer. Og vi prøvde flere slag bleier.

Skrevet

Det er ikke min erfaring, den lille tiden vi brukte det hadde vi mange lekasjer. Og vi prøvde flere slag bleier.

Så lenge bleiene er riktig "stappa" (lommebleier) tykkjer eg dei held på det meste. Og formsydde med bleiebukse trur eg aldri eg har opplevd lekkasje med.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg handler bleier (og kun bleier!) på Rimi. Der får vi 60 bleier (?) for 70 kr, og hver fjerde pakke gratis :)

Skrevet

Du treng berre vaske tøybleier på 60 grader. Dessutan lekk dei ofte mindre enn eingongs :)

Vi har aldri hatt lekasje på engangsbleiene våre. Og vi bytter ikke unormalt ofte :)

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...