AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hva koster en pakke engangsbleier og hvor mye bruker man på bleier i uka?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 De minste str. er billigere. Pampers og Libero ligger vel på rett under 50 kr pakken, med 26 (?) i hver pakke? Vi bruker ca en pakke i uken. Den første tiden går det gjerne mye mer.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med å vurdere tøy? Da har du alltid bleier på hus og kostnaden blir bare en engangsutgift. Vi har forøvrig i Norge pinlig billige bleier kontra resten av Europa. 1
Teriyaki Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Hvis du følger med på tilbud så tjener du mye på det altså! Her betalte vi 10 kr pakken på Coop Hypermarked for den minste størelsen.
Gjest Nuppa_ Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med å vurdere tøy? Da har du alltid bleier på hus og kostnaden blir bare en engangsutgift. Vi har forøvrig i Norge pinlig billige bleier kontra resten av Europa. Jeg personlig har nok klesvask som det er, om ikke jeg skulle begynne å vakse bleier i tilegg. Prøvde det engang, men gud så kjekt det er med engangsbleier som bare kan kastes. Jada, jeg er fullstendig klar over miljøbelastningen..
hypergirl Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med å vurdere tøy? Da har du alltid bleier på hus og kostnaden blir bare en engangsutgift. Vi har forøvrig i Norge pinlig billige bleier kontra resten av Europa. Det koster jo penger å kjøre vaskemaskinen på 90 grader og. Men det blir sikkert endel billigere, men når jeg står der med skikkelig lekkasje bleier, priser jeg med lykkelig for at vi ikke har tøybleier.......
Britt Banditt Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Str 1 og 2 er billigere, ihvertfall libero sine. Str 3 og oppover koster ca 46 kroner per pakke, og det er vel 26stk i pakka. Du får 2 for 75,- på Meny, og Kiwi har hver fjerde Libero-pakke gratis. Vi bruker Coop-bleier på vår 17 måneder gamle datter. Det er de vi har hatt minst lekkasjer med om natta, og jeg syns de er best ellers også. De koster 19,90,- for en pakke på 50 stk (hvis du er Coop-medlem, hvis ikke koster de 29,90,-)
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Det koster jo penger å kjøre vaskemaskinen på 90 grader og. Men det blir sikkert endel billigere, men når jeg står der med skikkelig lekkasje bleier, priser jeg med lykkelig for at vi ikke har tøybleier....... Du treng berre vaske tøybleier på 60 grader. Dessutan lekk dei ofte mindre enn eingongs 1
Gjest Nuppa_ Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Du treng berre vaske tøybleier på 60 grader. Dessutan lekk dei ofte mindre enn eingongs Det er ikke min erfaring, den lille tiden vi brukte det hadde vi mange lekasjer. Og vi prøvde flere slag bleier.
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Det er ikke min erfaring, den lille tiden vi brukte det hadde vi mange lekasjer. Og vi prøvde flere slag bleier. Så lenge bleiene er riktig "stappa" (lommebleier) tykkjer eg dei held på det meste. Og formsydde med bleiebukse trur eg aldri eg har opplevd lekkasje med. 1
Gjest Nuppa_ Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Min ble kjempesår av tøybleier også.
Redbull Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg handler bleier (og kun bleier!) på Rimi. Der får vi 60 bleier (?) for 70 kr, og hver fjerde pakke gratis
Redbull Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Du treng berre vaske tøybleier på 60 grader. Dessutan lekk dei ofte mindre enn eingongs Vi har aldri hatt lekasje på engangsbleiene våre. Og vi bytter ikke unormalt ofte 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå