Gå til innhold

Letsdeal.no - massasjedeal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag er det sånn deal at en får 60 min massasje for 299. Jeg har aldri kjøpt noe på lets deal før.. Hva skjer når jeg trykker kjøp? Hvordan får jeg det liksom? Går det ann å få det som et gavekort tror dere? Fordi jeg fikk lyst å gi det i julegave! Må jo bestemme meg i dag, så får ikke snakket med massøren heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal stå på letsdeal om hvor lenge den varer.

hvis du trykker på kjøp, så betaler du, og så får du kupong (sånn er det på groupon i hvertfall). og den kan du gi i julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gavekort på massasje som var kjøpt gjennom groupon.no og stedet (din harmoni ) var helt grusomt, vurderte å droppe hele greia men siden jeg hadde fått det i gave så gjorde jeg ikke det. Ekkelt, ekkelt, ekkelt. Hvis du skal kjøpe noe slikt ville jeg sjekket ut stedet først, fysisk, ikke bare på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal stå på letsdeal om hvor lenge den varer.

hvis du trykker på kjøp, så betaler du, og så får du kupong (sånn er det på groupon i hvertfall). og den kan du gi i julegave :)

får jeg den innpå dataen da? eller tilsendt i post eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gavekort på massasje som var kjøpt gjennom groupon.no og stedet (din harmoni ) var helt grusomt, vurderte å droppe hele greia men siden jeg hadde fått det i gave så gjorde jeg ikke det. Ekkelt, ekkelt, ekkelt. Hvis du skal kjøpe noe slikt ville jeg sjekket ut stedet først, fysisk, ikke bare på nett.

Åja, var stedet stygt? ;/

Er snakk om dette stedet:

http://www.silja.as/

Noen med erfaring??

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stedet var stygt og massøren var ekkel.

Uff, så dritt. Må prøve å finne noen som har vært på denne plassen jeg da.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jeg den innpå dataen da? eller tilsendt i post eller hva? :)

All informasjon står på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...