AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva er det med folk som føler behovet for å dusje og dynke seg inn med parfyme/godlukt før de skal trene? Jeg møter stadig vekk folk som jogger ute, som lukter som om de skulle på fest, nydusjet og med tusen liter godlukt på? Snakk om å sløse med godlukt osv, når man blir like svett og j*vlig, og så må man dusje på nytt, what's the point? Hva mener dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Del Skrevet 29. oktober 2011 Enig,særlig jenter er flinke til dette har jeg inntrykk av, særlig artig er det med de hønsehjernene som syns det er vanvittig ekkelt om det pipler litt svette frem på kroppen.... Så lenge det ikke lukter pyton av deg,så er vel poenget at du skal svette litt og bli varm i trøya for å gjennomføre en god treningsøkt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 29. oktober 2011 #3 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg dusjer ikke før jeg trener, men jeg har på deo, parfyme og sminker meg, som jeg alltid gjør før jeg går ut av huset. Jeg svetter masse på trening, for jeg klarer å trene ordentlig selv om jeg har både sminke og parfyme, og etterpå dusjer jeg hjemme. Men at folk dusjer før de trener har jeg aldri hørt om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 29. oktober 2011 #4 Del Skrevet 29. oktober 2011 Pleier aldri å verken dusje eller pynte meg før trening. Kjenner ingen andre som gidder det heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 29. oktober 2011 #5 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når jeg skal trene en dag jeg har vært på jobb dusjer jeg først fordi jeg ikke liker å gå rundt å lukte svette selv om jeg er på trening. Men jeg dusjer bare kroppen, vasker ikke håret og påfører ny sminke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 30. oktober 2011 #6 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg dusjer før jeg forlater hjemmet hver dag, selv i de tilfellene jeg skal rett på trening. For min del så handler det om å kvikne til og føle seg pigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 30. oktober 2011 #7 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har stusset litt på det samme selv. Skjønner ikke helt poenget med å ha på seg 3 liter parfyme på trening. MEN!! når det går ei slik jente forbi, og jeg kjenner parfyme dunsten, så er det ikke negativt heller. Lukter jo godt! Og jeg vil tro det er en annen fordel med det også. Det er nemlig en del "stinkeys" som trener. Parfyme dunsten vil da fjerne drittlukten deres, til en viss grad, noe som igjen skaper et trivligere miljø for bodypump (og lignende) timene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #8 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er også noe jeg har spurt meg selv om. Virker meningsløst. Dvs, jeg skjønner at folk dusjer, f.eks hvis de skal på jobb først og deretter på trening, men har aldri forstått de som f.eks trener med sminke og ja, i det hele tatt. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. oktober 2011 #9 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg kan ikke trene på treningssentre fordi det er så mye parfyme der, og jeg er ekstremt allergisk. Synes det er synd, men trener heller hjemme eller ute. Men ute må jeg passe på der også, siden som du nevner, oser det ofte parfyme av joggere der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke alle som synes at parfymelukt er godt/ behagelig. Og noen er allergisk, ja flere enn vi tror faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 30. oktober 2011 #11 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dere får ta det opp med "ledelsen" på treningssenteret. Så kan de henge opp plakater med: "Det er ikke lov å ha på seg 3 liter parfyme på trening". Verre er det ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 30. oktober 2011 #12 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg sminker meg alltid før jeg forlater huset, også hvis jeg bare skal trene. Det handler litt om å føle seg bra. Ikke full partysminke, jeg gidder ikke å bruke en halvtime foran speilet før jeg skal trene, men jeg grer håret, setter det i en strikk (eller noe) og tar på øyeskygge og mascara. Men parfyme dropper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 30. oktober 2011 #13 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Det er også noe jeg har spurt meg selv om. Virker meningsløst. Dvs, jeg skjønner at folk dusjer, f.eks hvis de skal på jobb først og deretter på trening, men har aldri forstått de som f.eks trener med sminke og ja, i det hele tatt. Mvh Yvonne Jeg trener etter jobb og da har jeg selvsagt sminke på meg. Går ikke på jobb uten sminke og parfyme. Jeg går da ikke hjem og vasker det av før trening. Endret 30. oktober 2011 av Jytte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 30. oktober 2011 #14 Del Skrevet 30. oktober 2011 Prøvde det på et treningssenter engang. Fungerte ikke. Så jeg trener hjemme rett og slett. Og skjønner jo at det kan være vanskelig å ta hensyn når man steller seg før og etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 30. oktober 2011 #15 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har faktisk ikke registrert at noen har oset av parfyme på trening. Jeg ser at akkurat det med parfyme kan bli problematisk for astmatikere og allergikere. For meg er det slik at når jeg drar på trening så gidder jeg ikke stelle meg spesielt for treningen - dvs jeg drar ofte på trening med den sminken jeg tok på på morran. Ser mange beklage seg over sminken ... men skal jeg bry meg med å vaske den bort før jeg drar på trening? Parfyme bruker jeg ikke til hverdags, så jeg lukter ikke spesielt gidt på trening. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #16 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg trener etter jobb og da har jeg selvsagt sminke på meg. Går ikke på jobb uten sminke og parfyme. Jeg går da ikke hjem og vasker det av før trening. Nå tenkte jeg mer på de som bruker sminke, gjerne mye sminke, mens de trener. Som jeg skrev, jeg forstår at folk dusjer før trening hvis de skal på jobb, det samme gjelder selvsagt andre ting som sminke, men jeg forstår ikke de som trener med mye sminke. Det var vel det jeg ville frem til. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 30. oktober 2011 #17 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nå tenkte jeg mer på de som bruker sminke, gjerne mye sminke, mens de trener. Som jeg skrev, jeg forstår at folk dusjer før trening hvis de skal på jobb, det samme gjelder selvsagt andre ting som sminke, men jeg forstår ikke de som trener med mye sminke. Det var vel det jeg ville frem til. Mvh Yvonne Og poenget mitt var at du ikke vet om de har vært på jobb før trening. Tviler på at så veldig mange sminker seg bare for å gå på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #18 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Og poenget mitt var at du ikke vet om de har vært på jobb før trening. Tviler på at så veldig mange sminker seg bare for å gå på trening. Men man tar vel av sminken før man begynner å trene? Jeg har også jobb som jeg går på før trening, men jeg tar av sminken foruten at jeg kanskje har litt mascara på vippene. Jeg snakker om de bertene jeg sett på trening, som strutter rundt og er sminket som de skulle ut og feste, og nei, det forstår jeg ikke vitsen med. Mvh Yvonne Endret 30. oktober 2011 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 30. oktober 2011 #19 Del Skrevet 30. oktober 2011 Men man tar vel av sminken før man begynner å trene? Jeg har også jobb som jeg går på før trening, men jeg tar av sminken foruten at jeg kanskje har litt mascara på vippene. Jeg snakker om de bertene jeg sett på trening, som strutter rundt og er sminket som de skulle ut og feste, og nei, det forstår jeg ikke vitsen med. Mvh Yvonne Nei, jeg har aldri tatt av sminken før jeg begynner å trene, hvorfor i all verden skulle jeg det? Jeg dusjer, vasker håret og fjerner sminken når jeg kommer hjem fra trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent... Skrevet 30. oktober 2011 #20 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva er det med folk som føler behovet for å dusje og dynke seg inn med parfyme/godlukt før de skal trene? Jeg møter stadig vekk folk som jogger ute, som lukter som om de skulle på fest, nydusjet og med tusen liter godlukt på? Snakk om å sløse med godlukt osv, når man blir like svett og j*vlig, og så må man dusje på nytt, what's the point? Hva mener dere? Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg gir litt f*** i hvordan jeg ser ut, uavhengig om jeg trener ute eller inne. Opplever ofte at litt yngre jenter må "pynte" seg før de skal trene, på treningsstudio. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå