Gå til innhold

Begynne på SATS?


Sophia.

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å begynne på SATS, men er litt usikker. Jeg trener ikke og har aldri gått på treningssenter før. I tillegg er jeg under 18, og bor ikke i samme by som foreldrene mine (pga skole). Kan jeg bli medlem uten å ha foreldre med?

Så lurer jeg på hva prisene er? Så på nettsiden deres, men det var så mye forskjellig at jeg rett og slett bare ble forvirret. Er student, så har ikke allverdens å rutte med, men vil gjerne begynne å trene. Hvis jeg blir medlem i byen jeg bor i nå, kan jeg bruke det i resten av Norge også? Tenker at når jeg er hjemme på ferie/flytter hjem igjen vil jeg slippe å betale når jeg ikke kan trene.

Og hvordan er det egentlig å trene på SATS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er student ville jeg gått for en av billigkjedene. Fitness xpress, fresh fitness, en av de som markedsfører seg som billig trening. Du kan jo google litt og se hva som fins av billigere alternativer i din by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare SATS som er her jeg bor, ellers er det bare et par sånne terapi-sentre. :/ Ellers må jeg reise så langt, og det blir så knotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli medlem uten å ha foreldre med?

Tror ikke egentlig det, om du er under 18 år, men det bør vel stå opplyst på hjemmesiden deres.

Så lurer jeg på hva prisene er?

Varierer litt fra by til by, og hvilket medlemsskap du vil ha, men her i byen jeg bor koster det 329 pr månede om man vil trene på de to sentrene her, eller 399 om du vil kunne trene på alle sentre i landet.

Og hvordan er det egentlig å trene på SATS?

Jeg stortrives på SATS. Føler at de som jobber der kan det de skal kunne, blir alltid møtt med et smil og synes de har høy kvalitet på gruppetimer og instruktører. Man finner noe for en hver smak, og de har kunder i alle aldre. Jeg ville anbefalt SATS til absolutt alle! Et annet pluss er gratis veiledning, og veiledning så mange ganger man ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...