Gå til innhold

Trøst?

Gjest Eli

Anbefalte innlegg

Han jeg elsker over alt på jord har akkurat fortalt meg at han ikke har følelser for meg lenger. an sier han bryr seg om meg, men ikke er glad i meg.

Jeg er helt knust! Vi skulle bygge en fremtid sammen. Tenkte på barn. Jeg har aldri elsket noen slik før og aner ikke hvordan jeg skal komme over dette. Jeg vil ikke komme over dette heller. Han er alt for meg. Noen som har opplevd det samme? Hvordan klarte du deg? Slik jeg ser det har han ingen dårlige sider, ikke noe negativt jeg kan konsentrere meg om. Jeg klarer ikke slutte å gråte. Klarer ingenting. Føler meg fullstendig maktesløs. Jeg ER maktesløs! Man kan jo ikke tvinge noen til å elske seg :tristbla:

Jeg har så lyst til å ringe han, be på mine knær om en sjanse til. Jeg vet vi kunne fått det så fint. Men han vil ikke. Det er liksom helt uholdbart!

Jeg er 37 og har aldri følt det sånn før. Han var den eneste ene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han har ikke følelser for deg lenger og du vil fortsette å leve med han? hvorfor det?

ta hintet, du er fri, kom deg ut og finn en som liker deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære makkapakka,

Hadde det bare vært så enkelt! Har du mistet en person du elsket over alt før? Det gjør SÅ vondt! Man blir fysisk dårlig også, ikke bare " litt lei seg". Verden og alle planer og drømmer raser sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd er smertefullt. Jeg føler med deg :klemmer:

Som jeg pleier å si, tillat deg selv å sørge. Det vil bli bedre med tiden også, selv om alt føles håpløst akkurat nå.

Det positive er jo faktisk at han sa ifra, istedenfor å bli når forholdet ikke er liv laga lengre.. Ærlighet varer lengst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...