AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har en sterk trang til å hevne meg på exsamboeren min som flytta fra meg og rett inn til ei anna dame. Hva er beste hevnen, han bor langt unna så vi møtes ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. oktober 2011 #2 Del Skrevet 28. oktober 2011 Drit i hevn og kom deg videre. Ikke vær bitter. (selvom jeg skjønner at du er det) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 28. oktober 2011 #3 Del Skrevet 28. oktober 2011 Gå videre , hevn er sjelden det beste,du vil bruke altfor mye tid og energi på han. Nei glem han,gå videre,det er det beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 28. oktober 2011 #4 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvis du begynner å hevne deg så kommer han bare til å se på deg som en svak, gal bitch som ikke har annet å gjøre i det patetiske livet ditt enn å plage han. Han kommer også til å omtale deg som en gal bitch, så det kommer bare til å gå ut over deg selv. Så kom deg videre i livet og glem han 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nominell rente Skrevet 28. oktober 2011 #5 Del Skrevet 28. oktober 2011 Beste hevnen du kan ta er å optimalisere utseendet ditt og signalisere at du er lykkelig, enten det er sant eller ei. Om du mot formodning skulle møte på dem, eller om du prater med felles kjente dere har; smil og si du ønsker de alt godt. Denne hevnen går kanskje under betegnelsen søt, og jeg mener det er den beste hevnen en kan få når hjertet har fått en knekk. Se fremover og se på hva slags muligheter livet har å by på nå som du starter på nytt i ditt liv. Bitter hevn vil som andre sier kun få deg til å fremstå som en bitter bitch, og DET vil du vel ikke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMamma Skrevet 28. oktober 2011 #6 Del Skrevet 28. oktober 2011 Living Well Is the Best Revenge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2011 #7 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har en sterk trang til å hevne meg på exsamboeren min som flytta fra meg og rett inn til ei anna dame. Hva er beste hevnen, han bor langt unna så vi møtes ikke.. Ikke prøv deg, du får den rett tilbake mye værre. Kom deg videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lacim Skrevet 28. oktober 2011 #8 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvilken glede vil du ha over å ta "hevn"? Jada, det kommer itl å føles godt akkurat der og da, men på lang sikt er det du som vil sitte der og angre på oppførselen din. Tenk på de negative konsekvensene av dette. Han kommer trolig til å fortelle alle han kjenner hvor gal du er. Kjekt rykte å ha på seg. Nei du, glem det og kom deg videre. Hvem vet, kanskje han kommer krypende til korset en vakker dag, og da er tiden inne for å gjøre seg kostbar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karma Skrevet 28. oktober 2011 #9 Del Skrevet 28. oktober 2011 Stash deg opp , smil , lat som du har det veeeeeldig bra ;-) Det er den beste hevnen ! Når han ser du har gått videre så lett uten han , da blir han usikker ! Min beste hevn er å kunne si " Nei , jeg tar ikke tilbake ! Det toget er gått , litt sent å angre !" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2011 #10 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvis du begynner å hevne deg så kommer han bare til å se på deg som en svak, gal bitch som ikke har annet å gjøre i det patetiske livet ditt enn å plage han. Han kommer også til å omtale deg som en gal bitch, så det kommer bare til å gå ut over deg selv. Så kom deg videre i livet og glem han Hva hvis det ikke funker da? Har selv en eks som sprer rykter om hvor gal jeg er fordi jeg faktisk ikke depper over henne og virker upåvirket av bruddet. Noen mennesker lar seg ikke glemme, så what to do i min situasjon? Ikke ts btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #11 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hevn er for svake mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catfish Skrevet 29. oktober 2011 #12 Del Skrevet 29. oktober 2011 Stash deg opp , smil , lat som du har det veeeeeldig bra ;-) Det er den beste hevnen ! Når han ser du har gått videre så lett uten han , da blir han usikker ! Min beste hevn er å kunne si " Nei , jeg tar ikke tilbake ! Det toget er gått , litt sent å angre !" Enig med Karma her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #13 Del Skrevet 29. oktober 2011 Mange gode svar her, og jeg vet at hevn sjelden fører til noe godt. Slår fra meg tanken på det, blir bare dumt. Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 29. oktober 2011 #14 Del Skrevet 29. oktober 2011 det er ofte godt å få ut bitterheten når du er sviktet, og da tenker du på å la det gå ut over den som såret deg, dessverre vil han oppfatte det som at du er fortapt i han, og han vinner igjen. Det vil du vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #15 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hevn - og hat - er sterke følelser i samme nabolag som kjerlighet. Å hevne seg formidler ALLTID sterke følelser så hvis du ikke vil at han skal vite at du sitter hjemme og tenker på dem bør du droppe hevnen. Hvis du hevner deg "i skjul" kommer de til å vite at det er deg enten de kan bevise det eller ikke - de vil sannsynligvis ikke være så opptatt av hverken det eller deg. Hevn vil bare føre til at du avslører sterke følelser og at de - og kanskje andre- oppfatter deg som irrasjonell og "gæren" . Hvis de snakker stygt om deg vil din hevn bare bli bevis på at de har rett. Det er rett og slett et tap-tap prosjekt. Lev vel, se godt ut og bit tenna sammen og ønsk dem alt vel. Jeg hadde en ex som snakket stygt om meg med ny dame. Når jeg fikk høre dette fra andre sa jeg ting som " så trist at de bruker tiden som nyforelskede på sånt tull, håper det ikke ødlegger for dem" og lignende. Gjett hvem som så ut som tullingen? Det var god hevn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå