Bellamy Skrevet 28. oktober 2011 #21 Skrevet 28. oktober 2011 Hva er det med den norske måten å kose seg på? Veeeel, nå er jo ikke dette akkurat et særnorsk fenomen. Franskmenn f.eks, der er måltidet dagens høydepunkt. Nesten HVER DAG De drikker til og med vin i ukedagene! At ikke franskmennene har dødd ut for flere århunder siden er SJOKKERENDE. Beklager altså, men jeg er så møkk lei av at folk som deg skal legge seg borti hva andre koser seg med i helga. Jeg gir vel F i om du sitter der å gnager på LCHF-cookies, og du kan gi F i om andre spiser potetgull og drikker brus Nok avsporinger! 3
Bellamy Skrevet 28. oktober 2011 #22 Skrevet 28. oktober 2011 det er vel ikke noe poeng i å gjøre forskjell på ukedag og helg!? herregud, du kunne jo fint ha klart å kose deg med fisk til middag og fruktsalat med mager kesam til dessert? Kjøpte meg ei eple og en sitron på rema 1000 i dag, skikkelig helgekos som gir et REALT sukkerkick 1
Hecubaa Skrevet 28. oktober 2011 #23 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er forresten veldig nysgjerrig på hva AnonymBruker koser seg med på en fredag! Jeg tar litt mer brus, mens jeg venter på svaret 2
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2011 #24 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er forresten veldig nysgjerrig på hva AnonymBruker koser seg med på en fredag! Jeg tar litt mer brus, mens jeg venter på svaret me2 jeg tror at ab er sjalu for at hecubaa kan spise det hun vil, mens et kan ikke ab...godt mulig jeg tar feil, men bare tenkte at det må være en grunn til at h*n bryr seg så mye hva andre koser seg med. 1
Pingting Skrevet 28. oktober 2011 #25 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er forresten veldig nysgjerrig på hva AnonymBruker koser seg med på en fredag! Høyt blodtrykk. 2
Pingting Skrevet 28. oktober 2011 #26 Skrevet 28. oktober 2011 Svare på spørsmålet og kanskje? Vi har hatt spaghetti carbonara og salat til middag. Bakt fiken med honning og valnøtter til dessert. I morgen skal jeg kose meg med å drikke alt for mye alkohol. Og på søndag skal jeg være bakfull, med cola og potetgull som medisin. Og hamburgere til middag. *kjenne etter* Jupp, ren samvittighet. 2
Hecubaa Skrevet 28. oktober 2011 #27 Skrevet 28. oktober 2011 Nå kommer AnonymBruker og slår deg i hodet med gulrøttene sine, Pingting! 2
Pingting Skrevet 28. oktober 2011 #28 Skrevet 28. oktober 2011 Nå kommer AnonymBruker og slår deg i hodet med gulrøttene sine, Pingting! Det går greit, jeg bare setter meg på h*n som hevn. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå