AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Hva slags godsaker skal dere kose dere med i kveld?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 I kveld? Ingenting.... Men i morgen blir det hjemmelaget italiensk pizza, og sikkert en melkerull :-)
Hecubaa Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg skal som vanlig feire at det er fredag, med brus, potetgull og bamsemums! Aller først, pizza med oreokake til dessert! Ja, jeg vet å kose meg Endret 28. oktober 2011 av Hecubaa 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Stekt langefilet, gulrotpuré med frisk ingefær, soyasmør med lime og en god riesling.
Gjest Navifairy Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 I kveld blir det "svinesnadder" med bearnaisesaus og ris. I morgen vet jeg ikke hva vi skal ha til middag enda, MEN jeg gleder meg stort til posen med godteri fra Sverige
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skal som vanlig feire at det er fredag, med brus, potetgull og bamsemums! Aller først, pizza med oreokake til dessert! Ja, jeg vet å kose meg Du vet at man kan kose seg uten å trøkke i seg neten bare dritt? 2
Gjest Nanne70 Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Et par glass rosèvin I morgen blir det kyllingtaco og litt mørk sjokolade til "dessert".
Kara W Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Har handlet inn til grønnsaker og dipp, men etter en spontan middag hjemme hos foreldrene mine er jeg stapp mett! Blir nok å utsette det til imorgen. Koser meg heller med en god kopp te, og kanskje en konfektbit eller to iløpet av kvelden.
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Du vet at man kan kose seg uten å trøkke i seg neten bare dritt? det var en unødvendig kommentar.. la nå jenta kose seg så mye hun årker- kanskje hun har en ekstra god dag og synes hun fortjener litt ekstra kos? 2
Gjest Consensio Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Lager ekstra god mat i helgene, som hjemmelaget hamburger, stek, vilt, hjemmelaget pizza osv Er ikke så glad i godteri så det er ytterst sjeldent vi har det. Orker som regel ikke noe etter middagen uansett. Ellers koser jeg meg heller med andre ting enn spiselige ting
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 det var en unødvendig kommentar.. la nå jenta kose seg så mye hun årker- kanskje hun har en ekstra god dag og synes hun fortjener litt ekstra kos? Tåpelig, rett og slett. Det er ikke rart at vi ser så mye kostholdrelaterte skader og sykdommer når man ser holdningen her. God dag=kos=skikkelig usunn drittmat. man kan virkelig kose seg med veltilberedt mat som er adskillig sunnere enn oreokake, pottis og bamsemums.
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Tåpelig, rett og slett. Det er ikke rart at vi ser så mye kostholdrelaterte skader og sykdommer når man ser holdningen her. God dag=kos=skikkelig usunn drittmat. man kan virkelig kose seg med veltilberedt mat som er adskillig sunnere enn oreokake, pottis og bamsemums. javell.. så hold deg unna en tråd som handler om NETTOPP dette da det er trossalt mange som forbinder helgekos med litt ekstra fet mat og godterier! ferdig med avsporinger! Endret 28. oktober 2011 av NozMonster 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Tåpelig, rett og slett. Det er ikke rart at vi ser så mye kostholdrelaterte skader og sykdommer når man ser holdningen her. God dag=kos=skikkelig usunn drittmat. man kan virkelig kose seg med veltilberedt mat som er adskillig sunnere enn oreokake, pottis og bamsemums. Du er klar over at du er på mat-forumet nå?
Gjesten Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 Du vet at man kan kose seg uten å trøkke i seg neten bare dritt? Noen av oss trenger driten. Hvis hun er sunn, frisk og glad, er da ingen skade skjedd (nam, popcorn)
Bellamy Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) I fare for å provosere AnonymBruker over her; Jeg har proppa meg full av taco og pepsi max, og nå koser jeg meg med potetgull og dip! Tidligere i dag spiste jeg litt ostekake. Fredag Lov å kose seg i helgen, mener nå jeg. Endret 28. oktober 2011 av Bellamy 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 javell.. så hold deg unna en tråd som handler om NETTOPP dette da det er trossalt mange som forbinder helgekos med litt ekstra fet mat og godterier! ferdig med avsporinger! Jeg er i akkurat de trådene som passer meg, og der sier hva jeg vil så lenge det har relevans til diskusjonen Du er klar over at du er på mat-forumet nå? Jepp, men jeg begynner å lure på om jeg har fovillet meg inn på junk-forumet I fare for å provosere AnonymBruker over her; Jeg har proppa meg full av taco og pepsi max, og nå koser jeg meg med potetgull og dip! Tidligere i dag spiste jeg litt ostekake. Fredag Lov å kose seg i helgen, mener nå jeg. Hva er det med den norske måten å kose seg på?
Hecubaa Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Oj, jeg har ikke sett AnonymBrukers vrede over at jeg spiser sjokolade og potetgull på en fredag før nå. Jeg trykker i meg akkurat det jeg vil når jeg skal kose meg, så kan du sitte der og knaske på den halve kålroten din og være sunn og frisk så mye du vil for min del. 2
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 I fare for å provosere AnonymBruker over her; Jeg har proppa meg full av taco og pepsi max, og nå koser jeg meg med potetgull og dip! Tidligere i dag spiste jeg litt ostekake. Fredag Lov å kose seg i helgen, mener nå jeg. det er vel ikke noe poeng i å gjøre forskjell på ukedag og helg!? herregud, du kunne jo fint ha klart å kose deg med fisk til middag og fruktsalat med mager kesam til dessert? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå