Gå til innhold

Hva skal DU spise ikveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemmelaget pizza med hjemmelagede hvitløkskjøttboller, grønn paprika, løk,ananas og sjampinjong og 4 oster blanding. Den nye malaco-godtet og cheddar popcorn til kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salsa med kjøttdeig, løk, paprika, sopp og mais...gratinert med cottagechees og ost på toppen. Nam!! :jepp: Også blir det hjemmelagde skoleboller til dessert. Fredag er kosedag i matveien...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pizza med hjemmelagede hvitløkskjøttboller, grønn paprika, løk,ananas og sjampinjong og 4 oster blanding. Den nye malaco-godtet og cheddar popcorn til kos.

Mmmmm... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaga veggis pizza, verdens beste :sjenert: Mamma er virkelig verdens beste kokk! Glad jeg var veggis en stund ellers hadde jeg aldri kjøpt den veggis kokeboka med pizzaen i :fnise:

Endret av Ronjja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Kosekveld idag. Har spist hjemmelaget pizza som samboer har laget, drukket litt cola, og nå mumser jeg på smågodt og saltstenger :sikle: Har trent bra tre dager på rad nå, så det er fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sei med tomat, chili kokt inn med kokosmelk, salt og pepper. Ryvita knekkebrød ved siden av.

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavkarbopizza til middag. Laget meg lavkarbosjokoladekake, samt hjemmelaget nøttesnacks med sukkerfri sjokolade.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Biff med potetbåter, soppstuing og kokte grønnsaker til middag.

Ostepop og smågodt som lørdagsgodt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var min kosedag og da ble det biffgryte (biffkjøtt i terninger, løk, paprika, champignon, fløte, vann og buljong - DIGG) med ris, og popcorn OG godteri på kino :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Blir litt sen søndagsmiddag, står i ovnen nå :) Ørret i folie med creme fraiche, pesto, hvitløk, salt og pepper. Tilbehør er fullkornsris og grønnsaker.

Edit: typo

Endret av Cosette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

spiser risgrøt. den kokte over 2 ganger, men det gikk bra. iallefall med meg. men med plata? hmm. til mitt forsvar har jeg aldri lagd risgrøt før hehe

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...