Gå til innhold

Få vekk magefettet, og beholde baken


Eplemos

Anbefalte innlegg

Jeg vil miste litt fett rundt magen, men hver gang jeg går inn for det (trener og "er på slanker'n) forvinner rumpen min helt! Er nesten helt flat der bak.. :sukk:

Hvordan i all verden kan jeg få vekk magefettet uten å miste rumpen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lever i 2011. Nå bør folk vite at det ikke går an å punktslanke seg. Du får spare til en fettsuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Du kan trene styrke så rumpa blir muskuløs og stor, mwn som personen over sier kan man ikke velge hvor man mister fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være lett å være kvinnfolk :fnise:

Du kan jo prøve å få mer muskler i rumpa... Når man går ned i vekt, er musklene veldig ofte mesteparten av vekten som forsvinner.

Punktslanking fungerer bittelitt, men det er såpass lite at du feks kan ta 4 minutter situpps etter 30-40 minutter jogging, så vil det gi deg flatere mage over laaaaaang tid, men det er ikke noe å bruke som slanking... lurer på om det var noe sånn som at 5 timer sittups var som å jogge en halvtime, bare man forbrant mer fra området der musklene ble brukt mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i 2011. Nå bør folk vite at det ikke går an å punktslanke seg. Du får spare til en fettsuging.

Det er artig du sier det, når de nyeste studiene som er gjort, viser at man faktisk kan punktslanke til en viss grad.

Edit: Dette var noe jeg leste i bladene som Tech Nutrition sender ut, og som de har skrevet litt om på forumet sitt.

Jeg greier ikke finne noe om det på norske google, og aner ikke hva punktforbrenning heter på engelsk.

Jeg skal sende dem en mail og spørre om jeg kan få noe kilde, så slenger jeg den ut, om det er interesse.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knebøy, squats, frog squats og deep squats heter en gruppe øvelser. De er litt kinkig å gjøre riktig. Beste øvelse et studio kan by på, balanserer og former kroppen helt naturlig. Gluteus maximus heter den todelte muskelen du vil få mest volum på. Det går ikke mange uker før du kan merke at du sitter høyere på do :)

http://www.youtube.com/results?search_query=squats+exercise+bubble+butt&aq=f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vi lever i 2011. Nå bør folk vite at det ikke går an å punktslanke seg. Du får spare til en fettsuging.

Det overflødige magefettet kan sprøytes inn i rumpa. Simsalabim, to fluer i en smekk :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...