Gå til innhold

Hvor mange timer søvn må du ha for å våkne frisk og fin om morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

12 timer haha....

det var meg. men jeg blir ikke forbanna av klokka uansett hvor mange timer jeg sover. tenker bare "naaaai vil ikke" hehe. sover mellom 6-8 timer, mens må ha iallefall to dager i uka hvor jeg sover 12. har alltid vært sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbanner vekkerklokka uansett om den ringer etter 6 eller 10 timer med søvn.. elsker å sove :sovne:

Jeg tror nok at idealsøvnrytmen min er 8-9 timer søvn, men siden jeg er et skikkelig B-menneske og må stå opp halv sju hver dag, er jeg sørn meg ikke helt sikker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter egentlig litt med å finne ut av det. I går la jeg meg midnatt, og klokka ringte 11 i morges (fordi jeg skulle noe), men da var jeg vanvittig trøtt, og ville aller helst bare ligge. Jeg kommer meg alltid opp om morgenen, uansett om jeg har sovet 4 eller 8 timer, men jeg er alltid trøtt når klokka ringer, uansett. I helgene kan jeg glatt sove tolv timer før jeg står opp, men da er de tingen klokke som ringer. :klo: Får jeg lite søvn de dagene jeg har skole, så er jeg trøtt i flere timer etter at jeg har stått opp, og må ha en skikkelig lur på ettermiddagen, evt. sovner jeg på sofaen klokken åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg stå opp åtte eller før er ingenting bra nok. Går trøtt hele dagen uansett.

Får jeg sove til elleve er mellom 7-10 timer perfekt. Våkner mye fra klokken er seks og utover.

Sover jeg til ett er det nok med 6 timer.

(drømmesøvnen min starter ikke før på morgenen, og det er den som gjør at jeg føler meg uthvilt. Så er antall timer søvn etter 4ish som teller mest - for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...