Gå til innhold

fra gutt til mann

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg merke at ofte etter ungdom, vgs så utvikler gutter seg så pass mye at noe er det vanskelig se hvem noen er mens jenter utsende blir der noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg merke at ofte etter ungdom, vgs så utvikler gutter seg så pass mye at noe er det vanskelig se hvem noen er mens jenter utsende blir der noen år.

sant. så en gutt på t-banen kjente han nesten ikke igjen fra ungdomsskolen, han så mye mer voksen ut i fjeset (vi går på vgs) mens jentene ser like ut rart :P har forresten merka at jentene utvikler seg først men stopper opp og gutta er trege men når de først vokser så vokser de seg store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tenkte på det samme for ikke så lenge siden. En i klassen under meg på ungdomsskolen var den gangen en liten lubben gutt. Snublet over facebookprofilen hans idag, og han var nesten helt ugjenkjennelig. Ansiktstrekene har blitt grove, brede skuldre, og han var høyere enn søsteren sin (så jeg på et bilde) som er omtrent like høy som meg. De vokser jammen meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mmhm, enig!

det er ganske mange gutter/menn som blir kjekkere med alderen! nesten de aller fleste spør du meg!

og det er vanligvis ikke sånn med damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...