Gjest sexysadie Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Skal vi vente med å treffes til etter julestria er over? Virker som om folk har nok å gjøre slik at de ikke får plottet inn en avtale nå før jul? Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 *stiller meg opp ved siden av ss og venter på svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Etter nyttår er vel kanskje greiest ja - iallefall for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Helt greit for meg. Har veldig lyst på treff, og nå før jul er det litt mye. Nyttårstreff utpå januar passer meg perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Passer meg også best etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Slenger meg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg er med på januartreff! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 8. desember 2003 #8 Del Skrevet 8. desember 2003 Enig! :rosasmil: Travelt før jul, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. desember 2003 #9 Del Skrevet 8. desember 2003 Da sier vi etter jul i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #10 Del Skrevet 9. desember 2003 Oki - jeg synes det passer best etter nyttår også. Skal vi begynne å planlegge dato nå eller? Så det ikke kommer så brått på oss trøndere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. desember 2003 #11 Del Skrevet 9. desember 2003 Sikkert lurt å planlegge en dato så fort som mulig så folk får plottet det inn i skjemaet sitt :D Hva slags ukedag passer best for folk da? For meg spiller det ikke så stor rolle om det er hverdag eller helg, men blir det sent er det en fordel at det er lørdag eller søndag dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #12 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg synes vi skal ta en fredag eller lørdag. Hiver inn et forslag: Fredag 23 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 9. desember 2003 #13 Del Skrevet 9. desember 2003 Hiver inn et forslag: Fredag 23 januar. Passer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. desember 2003 #14 Del Skrevet 9. desember 2003 Fredag 23. januar passer for meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 9. desember 2003 #15 Del Skrevet 9. desember 2003 og passer bra for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. desember 2003 #16 Del Skrevet 9. desember 2003 Forresten; Er det mange av dere som har tenkt dere på Brudemesse den 18. januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. desember 2003 #17 Del Skrevet 9. desember 2003 aldrig i livet, min venn' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. desember 2003 #18 Del Skrevet 9. desember 2003 Neivel! Bare et spørsmål... Usj! Nå har jeg fått Finn Kalvik på hjernen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #19 Del Skrevet 9. desember 2003 Neivel! Bare et spørsmål... Usj! Nå har jeg fått Finn Kalvik på hjernen! har jeg og hatt helt siden SS sa den setningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #20 Del Skrevet 9. desember 2003 Er det flere som kan komme den 23/1 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå