origin Skrevet 26. oktober 2011 #1 Del Skrevet 26. oktober 2011 hvilken kjøreskole i trondheim er billigst? da tenker jeg ikke bare billigst på kjøretimer men også oppkjøring og teoriprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 26. oktober 2011 #2 Del Skrevet 26. oktober 2011 Aner ikke hvem som er billigst. Men jeg har hørt at heimdal er de beste. Har tatt kjøretimer der selv. Forhørte meg litt i forkant og fikk vite at Heimdal var det beste valget. De prakker ikke på deg ekstratimer ble det sagt, så selv om timeprisen er billigere så blir sluttprisen billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2011 Aner ikke hvem som er billigst. Men jeg har hørt at heimdal er de beste. Har tatt kjøretimer der selv. Forhørte meg litt i forkant og fikk vite at Heimdal var det beste valget. De prakker ikke på deg ekstratimer ble det sagt, så selv om timeprisen er billigere så blir sluttprisen billigst. ok. hvor mye betalte du for kjøretimene sånn pr gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 26. oktober 2011 #4 Del Skrevet 26. oktober 2011 Husker ikke! Men står på hjemmesiden http://www.heimdaltrafikkskole.no/opplaering-kurs-og-priser/lette-kjoretoy/personbil-klasse-b Det er et pakketilbud også ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 26. oktober 2011 #5 Del Skrevet 26. oktober 2011 Men teoriprøven har ikke noe med kjøreskolen å gjøre. Den koster 480(?) uansett, for den må du ta på biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå